Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Modyfikacje

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

spoko,usunąłem posta ale wiadomo że chodzi o wasqu .. ;)
no fakt on nie dłubał ale myśle żeby poczytać ich projekty można sie sporo dowiedzieć i podpatrzeć ;)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

lodoo
Posty: 6713
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zmień gaźnik na wtrysk wielopunktowy.....

i nie żartuję sobie w tym momencie....
wsmpw

Post autor: wsmpw »

seventeammotosport tak zrobili chyba nie :mysli:
vino1986

Post autor: vino1986 »

wsmpw pisze:seventeammotosport tak zrobili chyba nie :mysli:
nom ale on mial gore i chyba silnik od Alpinki... chyba zamontowal wtryski od Maseratti... ja bym jak juz wolal gaznik 4 rzedowy z motocykla... i zmienic dolot pod niego... mysle ze mozna przez nie spokojnie dmuchnac i to juz powinno dac niezly przyrost mocy... bo wtrysk bedzie troszke zabawy... no chyba ze mechaniczny zaadoptowac tak jak robily to Francuzi w latach 80 z turbo 2...

aha mozna jeszcze przyspieszyc delikatnie zaplon... ale trzeba uwazac zeby jeszcze sie w normie miescil... zeby nie doprowadzic do spalanie stukowego... bo chyba korb nie chcesz polamac ;P
Ostatnio zmieniony 24 lutego 2011, 12:02 przez vino1986, łącznie zmieniany 1 raz.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

wątpię żeby dało sie dmuchać przez zwykłe gaźniki....
vino1986

Post autor: vino1986 »

mysle ze przez taki mozna by bylo spokojnie dmuchnac...

http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Gazniki
lodoo
Posty: 6713
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

myślę że na pewno nie...

i na pewno zabaw z wtryskiem jest mniej jak z 4 gaźnikami pod turbo....

4 wtryski, listwa, przepustnica, MS trochę strojenia i ogień (przy wyeliminowaniu wszystkich niedoskonałości układu paliwowego GTT i mniejszym spalaniu przy większej mocy) Trzeba tylko trochę gotówki zainwestować...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jakiś tam ecumaster i dzika podpytać i sie da
vino1986

Post autor: vino1986 »

mam w sumie na pdf-ach fabryczne przerobki wolnossacej Alpinki z 92 konnej wlasnie za pomoca 4 gaznikow na 115 i 130 KM bez uturbiania... wiec mysle ze same gazniki mogly by mu siele dac... a sa tez specjalne gazniki motocyklowe w ktore mozna niezle dmuchnac... i mysle za nawet na fabrycznym doladowaniu mial by duzo wiecej koni niz te 115 czy 120...
lodoo
Posty: 6713
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

gaźniki muszą być ciśnieniowe... motocyklowe nie są... o to chodzi...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tzn gaźniki muszą być NADciśnieniowe a nie PODciśnieniowe
vino1986

Post autor: vino1986 »

nom tak... u mnie w alpie jest PODcisnieniowy...

musi sie to dac zrobic...
http://www.youtube.com/watch?v=7IUone3p ... re=related
przeciez nikt mi nie powie ze taki motorek chociazby jak tu ma taka moc fabryczna... bo fabrycznie przy pojemnosci 1300 maja niecale 200KM...
lodoo
Posty: 6713
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

w motocyklach też są wtryski, wiesz?? ;-) gaźniki da się przerobić (uszczelnić) lub zamknąć w puszce w całości... wszystko się da... ale czy jest w tym przypadku sens??
vino1986

Post autor: vino1986 »

lodoo pisze:w motocyklach też są wtryski, wiesz?? ;-)
nom wiem o tym doskonale... nawet ostatnio mialem doczynienia zw skuterem Aprilli nie pamietam dokladnie modelu... ale mial 50cm3 i nawet kompa na pokladzie... wynalazek jak chuj...
lodoo pisze:gaźniki da się przerobić (uszczelnić) lub zamknąć w puszce w całości... wszystko się da... ale czy jest w tym przypadku sens??


a czemu niby mialo by to nie miec sensu :?: zero czujniczkow sterownikow i innych piepszot... synchronizacja regulacja i jazda...
ODPOWIEDZ