Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Modyfikacje
Moderator: Moderatorzy
odświerzam kotleta...silnik z obróbką głowicy porting kanałów,prowadnice, kąty zaworów itd.wydech mam do zbudowania bedzie nierdzewka na pojedynczej przelotówce rm motors no i właśnie jaka średnica?2,5" , 3"?Co owijać do kąd?Ic na opaskach ,mam też z megane rs ale niewiem czy chce przód rzezbic.Napewno BOV i MBC.Na początek ori turbo.I właśnie z czego zaadoptować większe?Napewno przerabiane były takie projekty ale każdy skrzętnie zachowuje tajemnice dla siebie chłodzenie wyrobi czy odrazu pakować chłodnice oleju?Gaznik - więcej powietrza to i więcej paliwa potrzeba jakieś dysze?Gdzie od kogo?Przepraszam za upierdliwość w zadawaniu 1000 pytań na raz niemniej są osoby na forum znajace sie na gtt
ps.stożek Kingdragona wielkości puszki ori filtra znajdzie miejsce podobnie jak w mojej 16v
ps.stożek Kingdragona wielkości puszki ori filtra znajdzie miejsce podobnie jak w mojej 16v
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 16 stycznia 2013, 02:26
- Lokalizacja: wo³omin
otworzyć klapke w icku ... wywalić czujnik który idzie z downpipu -- taka rurka na końcu z czujnikiem ... Poprawienie głowicy .... A co do zwiększenia doładowania to wydaje mi się zę idzie to w parze z zwiększeniem ilości paliwa .... Heee Turbo od skyline r 33 .... To jest to .... Poluje na takie .... Idealne jest
[ Dodano: 26 Styczeń 2013, 22:56 ]
[ Dodano: 26 Styczeń 2013, 23:08 ]
[ Dodano: 26 Styczeń 2013, 22:56 ]
S 13 nie polecam ... Słaba turbina ... S 14 .... Pasuje .... A jeszcze lepiej skyline r 33 .... Przekozak !!! Mała '' dupka ''' i duża część dmuchająca ... Wstaje tak jak seryjne turbo ... Ceramiczne łożyska .... S 13 s 14 trochę duża turbo dziura ... A s13 ma turbo t 25 a nie t 28 ....-=wasq=- pisze:wieksze turbo pasuje z 200sx s13 t28 bodajze
wydech 2,5 cala
[ Dodano: 26 Styczeń 2013, 23:08 ]
Zrobił .... Adaptując głowicę alpine i wywalając gażnik uzyskał ok 300 KM......wsmpw pisze:seventeammotosport tak zrobili chyba nie
serrwieprzu