Strona 2 z 3

: 23 lutego 2011, 22:09
autor: wsmpw
spoko,usunąłem posta ale wiadomo że chodzi o wasqu .. ;)
no fakt on nie dłubał ale myśle żeby poczytać ich projekty można sie sporo dowiedzieć i podpatrzeć ;)

: 23 lutego 2011, 22:11
autor: -=wasq=-

: 24 lutego 2011, 08:41
autor: lodoo
zmień gaźnik na wtrysk wielopunktowy.....

i nie żartuję sobie w tym momencie....

: 24 lutego 2011, 11:08
autor: wsmpw
seventeammotosport tak zrobili chyba nie :mysli:

: 24 lutego 2011, 11:57
autor: vino1986
wsmpw pisze:seventeammotosport tak zrobili chyba nie :mysli:
nom ale on mial gore i chyba silnik od Alpinki... chyba zamontowal wtryski od Maseratti... ja bym jak juz wolal gaznik 4 rzedowy z motocykla... i zmienic dolot pod niego... mysle ze mozna przez nie spokojnie dmuchnac i to juz powinno dac niezly przyrost mocy... bo wtrysk bedzie troszke zabawy... no chyba ze mechaniczny zaadoptowac tak jak robily to Francuzi w latach 80 z turbo 2...

aha mozna jeszcze przyspieszyc delikatnie zaplon... ale trzeba uwazac zeby jeszcze sie w normie miescil... zeby nie doprowadzic do spalanie stukowego... bo chyba korb nie chcesz polamac ;P

: 24 lutego 2011, 12:01
autor: wsmpw
wątpię żeby dało sie dmuchać przez zwykłe gaźniki....

: 24 lutego 2011, 12:08
autor: vino1986
mysle ze przez taki mozna by bylo spokojnie dmuchnac...

http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Gazniki

: 24 lutego 2011, 12:29
autor: lodoo
myślę że na pewno nie...

i na pewno zabaw z wtryskiem jest mniej jak z 4 gaźnikami pod turbo....

4 wtryski, listwa, przepustnica, MS trochę strojenia i ogień (przy wyeliminowaniu wszystkich niedoskonałości układu paliwowego GTT i mniejszym spalaniu przy większej mocy) Trzeba tylko trochę gotówki zainwestować...

: 24 lutego 2011, 12:31
autor: wsmpw
jakiś tam ecumaster i dzika podpytać i sie da

: 24 lutego 2011, 12:38
autor: vino1986
mam w sumie na pdf-ach fabryczne przerobki wolnossacej Alpinki z 92 konnej wlasnie za pomoca 4 gaznikow na 115 i 130 KM bez uturbiania... wiec mysle ze same gazniki mogly by mu siele dac... a sa tez specjalne gazniki motocyklowe w ktore mozna niezle dmuchnac... i mysle za nawet na fabrycznym doladowaniu mial by duzo wiecej koni niz te 115 czy 120...

: 24 lutego 2011, 12:42
autor: lodoo
gaźniki muszą być ciśnieniowe... motocyklowe nie są... o to chodzi...

: 24 lutego 2011, 12:44
autor: wsmpw
tzn gaźniki muszą być NADciśnieniowe a nie PODciśnieniowe

: 24 lutego 2011, 12:53
autor: vino1986
nom tak... u mnie w alpie jest PODcisnieniowy...

musi sie to dac zrobic...
http://www.youtube.com/watch?v=7IUone3p ... re=related
przeciez nikt mi nie powie ze taki motorek chociazby jak tu ma taka moc fabryczna... bo fabrycznie przy pojemnosci 1300 maja niecale 200KM...

: 24 lutego 2011, 13:08
autor: lodoo
w motocyklach też są wtryski, wiesz?? ;-) gaźniki da się przerobić (uszczelnić) lub zamknąć w puszce w całości... wszystko się da... ale czy jest w tym przypadku sens??

: 24 lutego 2011, 13:31
autor: vino1986
lodoo pisze:w motocyklach też są wtryski, wiesz?? ;-)
nom wiem o tym doskonale... nawet ostatnio mialem doczynienia zw skuterem Aprilli nie pamietam dokladnie modelu... ale mial 50cm3 i nawet kompa na pokladzie... wynalazek jak chuj...
lodoo pisze:gaźniki da się przerobić (uszczelnić) lub zamknąć w puszce w całości... wszystko się da... ale czy jest w tym przypadku sens??


a czemu niby mialo by to nie miec sensu :?: zero czujniczkow sterownikow i innych piepszot... synchronizacja regulacja i jazda...