Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Nie pali gdy ciepła

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

grzesio_16
Posty: 15
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 10:40
Lokalizacja: Szczytno

Nie pali gdy ciepła

Post autor: grzesio_16 »

Witam

Potrzebuję Waszej pomocy!
Rzecz dotyczy Meganki a mianowicie problemu jak w temacie.
Rano,czy po ostgnięciu silnik zapala bez problemu,jednak po jeździe,kiedy jest nagrzany nie daje się uruchomić,nie ma iskry na zewnętrznych cylindrach. Sprawdziłem kable,czujnik temperatury,styki w kompie.
Bardzo proszę Was o pomoc!
Jest to silnik 1.6 symbol K7M 720.
Rosic

Post autor: Rosic »

Sprawdź jeszcze czujnik położenia wału. Przerabiałem podobny problem w trzech swoich samochodach...
grzesio_16
Posty: 15
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 10:40
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: grzesio_16 »

Ok,przyjrzę mu się bliżej. sprawdzałem go tylko pobieżnie. Miałem wrażenie,że ma jakieś niepewną kostkę.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Sprawdź cewkę od tych cylindrów.
grzesio_16
Posty: 15
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 10:40
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: grzesio_16 »

Cewkę sprawdzałem i wszystko raczej ok,nic mnie nie zaskoczyło. Zamontowałem inną i dalej to samo.
grzesio_16
Posty: 15
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 10:40
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: grzesio_16 »

Dzisiaj zmienilem czujnik położenia wału i zdawałoby się,że wszystko ustąpiło. Pięknie paliła na ciepłym silniku,równiutko pracował silnik,wszystko było malinowo! :radocha:
Przejechałem około 300 metrów i znowu się zesrało. Zaczęła chodzic na dwa gary a po zgaszeniu silnika już nie odpaliła. Zostawiłem ją pod sklepem i wróciłem pieszo. Po paru godzinach,kiedy juz dobrze ostygła,pięknie zapaliła,wróciłem nią do domu,ale,gdy osiągnęła właściwą temperaturę pracy,znowu rzuciła palenie na dwa gary. :wnerw:
O co jej chodzi?? :nerwus:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

wielopunktowy wtrysk paliwa? tam jest?
grzesio_16
Posty: 15
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 10:40
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: grzesio_16 »

Tak,silnik jest na wielopunkcie. Myślalem też,że to wtryski,ale w niej brak iskry,raz na wewnętrznych,raz na zewnętrznych cylindrach. Poza tym kiedy zaczyna szwankować czuć zapach paliwa. Nie wiem co o tym myśleć :mysli:
grzesio_16
Posty: 15
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 10:40
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: grzesio_16 »

Podłączyłem i przetestowałem Megankę pod komputer i okazało się,że zdechły obie cewki. Kupiłem nowe,wymieniłem i jest ok,jak narazie. luzik Zapaliła i już nie robi problemów, :okok:
Dziękuję Wam za pomoc.
:okok:
Ostatnio zmieniony 26 lipca 2011, 09:43 przez grzesio_16, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ