Strona 1 z 2
1.4 turbo... dużo za duze spalanie :(
: 4 października 2011, 10:13
autor: kzrysiek3443
Witam wszystkich jestem tu nowy ale myślę że forumowicze pomogą mi.. Problem dotyczy dużego spalania. jazda bardzo delikatna (turbina się nie załącza) 18l/100km a jak dam w palnik to 35l/100 a to trochę dużo

.. POMOCY
: 4 października 2011, 10:37
autor: tommies
Wiesz,
Najpierw należało by napisać trochę więcej szczegółów. Tzn. czy nagle się to stało, co do tej pory próbowałeś zrobić, czy mierzyłeś ciśnienie na cylindrach itd.
Bez takiej wiedzy można pobawić się w jasnowidza np. masz rozwalony gaźnik, nieszczelny albo zawalony olejem intercooler, do tego źle wpięte przewody ciśnienia/podciśnienia, niewyregulowane zawory a na dokładkę właśnie panewki są przytarte

: 4 października 2011, 10:51
autor: kzrysiek3443
Powiem tak ja go takiego kupiłem. to od czego należało by sprawdzać po kolei... z gaźnikiem to wygląda to tak ze na dwóch króćcach nie ma wężyków... i gdzieś wycieka benzyna na kolektor ssący i spływa potem na kolektor wydechowy i strasznie czuć tą benzynę.. nie jeżdżę bo boje się ze się zapali
[ Dodano: 4 Październik 2011, 11:55 ]
a mam taką prośbę jakie ciśnienie powinno być w cylindrach

mi się wydaje ze jest ok bo pali bez problemów nawet jak miałem rozładowany akumulator to palił od jednego obrotu wału ... wiec myślę ze ciśnienie w cylindrach jest ok.. ale sprawdzę dla pewności.
[ Dodano: 4 Październik 2011, 12:14 ]
a zapomniałem dodać ze u mnie nie ma intercoolera jest tylko filtr stożkowy. nie mam pojęcia co zrobił z nim poprzednik.
: 4 października 2011, 11:41
autor: tommies
Zatem czeka cię dużo pracy. Zacznij od dokładnej lektury tego forum i ściągnij sobie serwisówkę.
Pogadaj z Krysiunem - może będzie na tyle miły, że poświęci trochę czasu dla tej turbawki.
Aha i mamy tu niepisany zwyczaj przywitania się w odpowiednim dziale i przedstawienia swojego auta.
: 4 października 2011, 12:30
autor: kzrysiek3443
Ok zaraz przedstawię swoje auto

w weekend zrobię foto i pokaże których wężyków nie ma.
: 4 października 2011, 16:12
autor: -=wasq=-
doprowadz do stanu gaznika coby waha litrami nie ciekla to zacznie mniej palic
zrob zdjecie tych kroccy brakujacych
: 4 października 2011, 21:21
autor: Robcio_GTT
No i czy poprzedni właściciel, co zrobił swapa, przełożył wszystko co potrzebne
Ciekawe czy zrobił wszystko jak w dawcy
![:]](./images/smilies/yeah.png)
: 5 października 2011, 14:04
autor: kzrysiek3443
Osoba która robiła swapa strasznie tam namieszała:/ pod Maska panuje nie ład np: większość wężyków od ciśnień, podciśnień i benzyny idzie drogą okrężną. Tam gdzie spokojnie wystarczy wężyk o długości 50 cm jest dany 100cm

zupełnie bez sensu..
: 5 października 2011, 17:14
autor: tommies
No cóż, to Ty kupowałeś i pretensje można mieć wyłącznie do siebie. Wg. złotej zasady "Widziały gały co brały"
Nie obraź się, ale kupując auto z silnikiem z innej marki należało kupować w pełni świadomie licząc się z problemami.
: 6 października 2011, 01:41
autor: nikos
powrzucaj zdj to może coś się dojdzie do ładu i składu, ściągnij serwisówkę GTT (w dziale download nas samym dole masz (Manuel de reparation))
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=8294
tu masz też troszkę inf.
: 10 października 2011, 11:33
autor: kzrysiek3443
: 11 października 2011, 13:16
autor: kzrysiek3443
Nikt mi nie pomoże
[ Dodano: 11 Październik 2011, 14:16 ]
proszę was

: 11 października 2011, 20:20
autor: rocker
Moja za 100zł przejeżdża 80 km. Bez deptania. Cóż - taki urok.

Na trasie lepiej, ze 13l/100km.
: 11 października 2011, 20:21
autor: unikorn
Rocker... TY ŻYJESZ?!!!

: 11 października 2011, 20:23
autor: rocker
Ha. I moja renia tyż
