Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

tylna belka

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

tylna belka

Post autor: Prezes »

jak obnizyc tyl w renacie 11?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

belka 2 czy 4 drążkowa ?
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: Prezes »

foto belki

[ Dodano: 29 Czerwiec 2012, 09:50 ]
kola 14/60/185 moim zdaniem jest za wysoko niedawno wymienialem belke bo tamta poprzednia byla taka w ksztalcie rury i sie rozpadla na tej jest nizej i sztywniej ale moglo by byc troche nizej
Załączniki
.jpg
.jpg (7.5 KiB) Przejrzano 922 razy
.jpg
.jpg (6.62 KiB) Przejrzano 922 razy
.jpg
.jpg (5.21 KiB) Przejrzano 922 razy
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

ee masz jeszcze za nisko opona musi być cała widoczna
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: Prezes »

tak tyle ze jak mam 14 a nie 13 tak jak fabrycznie
czyli co radzisz nie obnizac bo od tylu ma dosyc zadarta dupe
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

w turbo mam oryginalnie 14" zrobię dzisiaj fotkę i ci pokażę jak to ma mniej więcej wyglądać . A daj fotę całego boku bo jestem ciekaw jak stoi twoje autko
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: Prezes »

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Jak możesz to wywal te boczne listwy okropnie to wygląda :P . Co do wysokości może być jak parę osób wejdzie do tyłu przy niższym zawieszeniu będzie ci się ciulowo jechać .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: Prezes »

mi tam sie podoba (kwestia gustu) :]
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Z samymi progami bardzo ładnie wygląda o ile są pod kolor
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: Prezes »

listwy progowe sa do wywalenia bo to przerobione listwy z r19 16v
szukam takich oryginalnych do r 11
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Podepnę się tutaj, bo niestety i mnie chyba dopadł problem z belką. Campus 1991 (218000 oryginalnego nalotu). Auta nie prowadziłem od kilku miesięcy (jeździ do pracy codziennie ojciec). Wczoraj musiałem pojechać większy kawałek i w trasie zauważyłem stuki z tyłu po wjechaniu w dziurę. Niestety w pewnym momencie na zakręcie i małej dziurze przy prędkości ok 20km/h huk pod autem i lipa.....
Auto leży tyłem jak naleśnik. Nisko, jakby była na maxa obniżona. Lewa strona niżej (prawie całkiem leży, a prawa wyżej.

Co się mogło wysypać? Próbować naprawiać, regenerować, wymieniać na inną?
Może jest jakiś luj co by mi to ogarnął od A do Z w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu lub Warszawie?
Czy mogę tak jeszcze chwilę pojeździć po równej drodze np. 300 km autostradą?

Generalnie nie wiem jak jest zbudowana ta belka i jak to działa, bo to dla mnie coś zupełnie nowego.
Najchętniej zrobiłbym pełną regenerację z piaskowaniem, malowaniem proszkowym i wymianą wszystkiego na nowe.

Koledzy, poradźcie proszę.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

pekl Ci drazek srketny najtaniej najlatwiej kupic druga belke
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Regenerację możesz zrobić ale to pewnie będzie kosztować bo trzeba będzie zdobyć drążki i łożysko które jest w środku belki (akurat widziałem na allegro). najtaniej będzie tak jak pisał wasq kupić belkę i wymienić, no ale to znów będzie używka. Kiedyś na allegro ogłaszała się jakaś firma (chyba okolice krakowa) zajmująca się regeneracją belek. Robili to wysyłkowo i ponoć bardzo porządnie, mieli dostęp do róznych części także tych starszych.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

zestaw lozysk mam orginal renault

gorzej z drazkami skretnymi
ODPOWIEDZ