Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
IV Youngtimer Party - AKTUALIZACJA uwaga dużo fotek -
Moderator: Moderatorzy
Ja na pewno. Szczególnie jeśli są takie objawy.Qucor pisze:Ciekawe ile osób z nas by sprawdziło czy się koło nie poluzowało jeżeli kilka dni montował świeże koła i na Maxa były dokręcane......i nie sprawdzil co to??
Jeżdżąc w KJSach co rundę sprawdzaliśmy dokręcenie wszystkich kół dynamometrem i dokręcenie niektórych el. zawieszenia.
A Ty jechałbyś czekając aż coś odpadnie albo popsuje się do końca?
PS. co to znaczy "na Maxa"?
Koło nie może być przykręcone ani za słabo, ani za mocno.
Dobre...chciałeś napisać że następnym razem poprotu Ty będziesz i będziemy mieli profesjonalny PIT-STOP
Kabar ja na pewno bym nie sprawdził, nigdy się sportem motorowym nie zajmowałem i nie pomyślałbym że koło jest poluzowane jeżeli wiem że półkośka jest na wykończeniu... to było by moje podejrzenie i nie jechałbym dalej
I tak też zrobił Piotrek i dobrze bo mogła być miazga :-?
wszyscy nie ja i kabar napewno
jak mi w malcu jak jechalem kiedys do dizewczyny zaczela drgac kierownica to odrazu wysiadlem i obadalem kola... jedno bylo niedokrecone... zrobilem to odruchowo... wiesz - nie podejrzewalbym cie o to ze olejesz taka sprawe majac takie wypasione GTT.....
a ta poloska to w koncu dobra czy nie?
jak mi w malcu jak jechalem kiedys do dizewczyny zaczela drgac kierownica to odrazu wysiadlem i obadalem kola... jedno bylo niedokrecone... zrobilem to odruchowo... wiesz - nie podejrzewalbym cie o to ze olejesz taka sprawe majac takie wypasione GTT.....
a ta poloska to w koncu dobra czy nie?