Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
To nie taka tragedia zużycie 1,5l oleju /1000km
Moderator: Moderatorzy
To nie taka tragedia zużycie 1,5l oleju /1000km
I mit o normach i jakościach olejów został obalony.
ubaw po pachy
[znalezione na : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic955440.html ]
ubaw po pachy
[znalezione na : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic955440.html ]
Smutne smutne poza tym masz się czym szczycić nie lejesz minerala tylko półsyntetyk, a silniki audi 80/90 wiekowo odpowiadają tym w renatkach i tam piszą o mineralnym. Faktycznie w tych latach zachód ostro dupska dał. Co do obecnych silników z dojczów nie mam zastrzeżeń.supermonster pisze:smutne to, bo we Fiacie na przyklad należy udac się do serwisu gdy zużycie oleju przekracza 1 litr/1000km... Moje GTE spala litr, ale w 5000.
No jak ktoś leje mineralny to musi go spalić. Taka jego natura. A to, że do silników z przebiegiem ponad 150oookm należy lać mineralny, to już tylko polska teoria spiskowa i "fachowstwo" panów Zenonów.
Obalając kolejny mit, moje auto jeździło na mineralnym od przebiegu 70oookm do dziś, czyli 230ooo. Jakiś czas temu wlałem półsyntetyk. Silnik się nie rozszczelnił, nie zatarł, nie wchłonął oleju, ba, jeździ lepiej (a to cuda...)
Te limity producentów często są "zabezpieczeniem" przed ludźmi, którzy upalają auta, a potem na gwarancję przyjeżdżają. W warunkach pełnego wysilenia faktycznie ubytek takiej ilości oleju, nawet wysokiej klasy, jest normalny. Jeśli takie są ubytki przy zwykłej eksploatacji - jest to groźny objaw.
Obalając kolejny mit, moje auto jeździło na mineralnym od przebiegu 70oookm do dziś, czyli 230ooo. Jakiś czas temu wlałem półsyntetyk. Silnik się nie rozszczelnił, nie zatarł, nie wchłonął oleju, ba, jeździ lepiej (a to cuda...)
Te limity producentów często są "zabezpieczeniem" przed ludźmi, którzy upalają auta, a potem na gwarancję przyjeżdżają. W warunkach pełnego wysilenia faktycznie ubytek takiej ilości oleju, nawet wysokiej klasy, jest normalny. Jeśli takie są ubytki przy zwykłej eksploatacji - jest to groźny objaw.