Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

pomysł na gte

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

pomysł na gte

Post autor: renata »

Maolat

Post autor: Maolat »

czyli co gazniki kazdy na gar ? bo tak z deka nie kapuje a jakosc taka ....
wsmpw

Post autor: wsmpw »

mi sie wydaje że jest listwa i jak to nazwać taki "mono"na każdy kolektor i przepustnica
żuwik

Post autor: żuwik »

Ja, szyna z dwusuwowego czterocylindrowego motorka o poj. 1100. Myślałem o tym, ale w 1.4 potrzebowałbym motorek 750, a takie rzadko były czterocylindrowe na gaźnikach. Tu też paliwa jak widać dużo za dużo.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

heheh tak myślałem że coś w tym stylu... 8-)
żuwik

Post autor: żuwik »

No, ale bez wtrysku. To by było trudne. Raczej gaźniki.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

trudne .... hmmm sterownik od gazu sekwencyjnego podłączony do poszczególnych wtryskiwaczy... bądź też od mpi komp
sie mi tak wydaje ale to tylko moje takie sobie myśli...
Arti

Post autor: Arti »

albo robić dwa gaźniki, albo wielopunkt i cztery przepustnice (+trąbki)
w nic innego bym się nie babrał
ale to moje zdanie
żuwik

Post autor: żuwik »

wspmw niektórzy nie myślą nad gazem, a nad osiągami. Sterownik od MPI... chłopie, naucz się, ze silnik to nie windows - co nie podepniesz to zadziała. Inny przekrój tryskiwacza, wydatek, ciśnienie paliwa, prąd wzbudzenia, bezwładność, a mówię o samym wtryskiwaczu narazie.

Artbrt to nawet łatwiejsze - jeden gaźnik z czterema przepustnicami na jednej ośce. Tylko taki z 1000ki dwusuwa to do 2.0l trzeba by wsadzić i zestroić do pracy przy niższych obrotach.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

żuwik, przepraszam zapomniałem że ty jesteś guru w silnikach......
supermonster

Post autor: supermonster »

wsmpw pisze:żuwik, przepraszam zapomniałem że ty jesteś guru w silnikach......
to akurat było zbędne... :-/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

poprostu stwierdzam fakt że gość ma wiedze a ja tu wyskakuje jak filip z konopi i pisze :roll:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jest jeszcze inna opcja - zostaja seryjne wtryski w glowyicy + swinka i zamiast kolektora sa 4 przepustnice + trabki - ma to nawet swoja nazwe - ale nie pamietam jaka ;-)
Arti

Post autor: Arti »

no o tym pisałem :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no tak tak... racja... ;-)
to sie chyba nazywa ITB
ODPOWIEDZ