Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana drążków(całych)

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

jacekplacek

Wymiana drążków(całych)

Post autor: jacekplacek »

Witam, czy ktoś ma pomysł jak się dobrać do drążków w przekładni kierowniczej? Wyjąłem przekładnie, wiem że przy przegubach są blaszki zabezpieczające, ale nie mogę się do nich dostać i nie wiem jak bardzo mogę użyć siły. Jest przegub kulowy jest podkładka i nawet klucza nie można założyć na spłaszczenie na listwie bo zasłaniają ją "garby" na podkładce. Podpowiedzcie coś bo nie chciałbym czegoś pogiąć. W nowych które kupiłem ta zębata podkładka jest widoczna i można się do niej jakoś dobrać, ale w tych co mam w samochodzie podkładka ściśle przylega do przegubu.
Bartek_R5

Post autor: Bartek_R5 »

ja miałem taki patent w Golfie, ze sciagałem gumy z magłownicy te pod ktorymi sa te przegoby i spawałem drazek z przegobem i odkrecałem całosc ;) ale niewiem jak to wyglada w R5 bo jeszcze nie majstrowałem przy tym ;)
kuba

Post autor: kuba »

kup sobie pożądne kleszcze samozaciskowe i odkrecisz bez problemu a potem tak samo dokrec i git
jacekplacek

Post autor: jacekplacek »

tak próbowałem, ale przegub się "drze" a nie puszcza. Spróbuję jeszcze raz.
jacekplacek

Post autor: jacekplacek »

Sprawa wyjaśniona. Podjechałem do kumpla i okazało się że ma klucz do odkręcania drążków. Coś w rodzaju zacisku na mimośrodzie z długą rączką. Generalnie trzeba użyć siły. Myślałem, że może tę podkładkę trzeba jakoś odblokować, ale trzeba ją zerwać.
Tak jak pisał Kuba - dobre kleszcze też dadzą radę.
Po temacie.
ODPOWIEDZ