Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

chrysler grand voyager 2,5TDI 2003r

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

Więc napisze tak. Podjeżdżamy potem do auta a tu aku kompletnie padnięte nic nie drgnie. Po krótkim ładowaniu i próbie odpalenia cuda nie dziwy. Włączają się wycieraczki przednie i tylne, spryskiwacz wariuje, wszystkie możliwe światła mrugają nawet te wewnątrz(były powyłączane wszystkie), na desce mrugająca choinka.
Ładujemy dalej i po kilkunastu minutach odpala normalnie bez żadnego problemu.
A ja sądziłem że w takich wypadkach powinno się oszczędzać aku żeby resztki mocy poszły na rozrusznika a tu taka niespodzianka.
tel. 694-451-356
Obrazek
ODPOWIEDZ