Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 mono wtrysk 10/100 dużo za dużo

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

pavko

Post autor: pavko »

czujnik temperatury cieczy chłodzącej ok? nie jeździsz non stop na ssaniu?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak wszystko ok zmieniają oba rezystancje ten od powietrza zwiększa po nagrzaniu opór a ten w kolektorze zmniejsza.. :-/ :-/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

teraz jeszcze jedno czy czujnik piezoelektryczny(ten co mierzy podciśnienie w kolektorze) może spowodować wzrost spalania?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

oczywiscie ze tak... glownie on jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa....
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak tylko on reaguje zdejmuje wężyk z kolektora to zaczyna dymić na czarno
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to dobrze... wykrywa zerowe podcisnienie co rownoznaczne jest z gazem w podlodze i dawkuje ci paliwo tak jakby gaz byl w podlodze - wiec nie ma sie co dziwic ze kopci na czarno....
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dobra to mnie nie cieszy bo okazuje sie że wszystko ok a to i tak ciągle 10/100
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

kompresje sprawdziles?? moze poprostu silnik sie konczy albo glowica nie jest szczelna (zawory)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

kompresja po 10 , 11
zawory docierane przy okazji ostatniego ściągania głowicy..
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to ma to palic porzadnie :-D
szukaj dalej podmieniaj :-D
ostatecznie jedz na kompa i moze uda sie cos znalezc....
wsmpw

Post autor: wsmpw »

kurde powiem ci tak 2 sterowniki zmienione czujniki ok mierzone w różnych temp i ok potem mierzyłem na wtyczce do sterownika jest to samo co na czujniku...
FUCK chyba jutro gaźnik montuje :-/ :evil:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a wydech nie jest kombinowany albo dziurawy??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

wydech bez kata przelot pierwszy zamiast kata a ostatni normalny..
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to pozostaje podpiecie pod kompa albo test gaznikowy :-D
ja bym nie odpuscil i walczyl do konca zeby to chodzilo tak jak powinno ;-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

chyba jednak jutro będzie walka z adapterem Gaźnik > Wtrysk
ODPOWIEDZ