Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
unikorn pisze:1,4? W pompie wody, po prawej stronie silnika, pod przewodami idącymi do nagrzewnicy
obok pompy , pod przewodami do nagrzewnicy jest czujnik od temperatury , ale on załącza kontrolkę od przegrzania silnika która jest obok kontrolki ładowania i ciśnienia oleju.sprawdzałem.zdjąłem wtyczkę z czujnika , zwarłem do masy i lampka się zapaliła. zresztą i tak dałem ciała bo 2 dni temu kupiłem ten czujnik , wymieniłem i jest bez zmian..amoże to jednak sonda lambda?
Oczywiście... co ja za pierdoły piszę.
Nie jestem w takim razie pewien ale jest taki czujnik z przodu silnika. Zobacz sobie przewody wychodzące z tego peszla pomiędzy chłodnicą a blokiem. Nie jestem pewien czy to ten ale tak mi się coś wydaje.
unikorn pisze:Oczywiście... co ja za pierdoły piszę.
Nie jestem w takim razie pewien ale jest taki czujnik z przodu silnika. Zobacz sobie przewody wychodzące z tego peszla pomiędzy chłodnicą a blokiem. Nie jestem pewien czy to ten ale tak mi się coś wydaje.
Z przodu silnika jest czujnik temperatury ale on jest od kontrolki ciśnienia oleju. Dochodzi do niego jeden przewód. na razie zrobiłem taki numer, że zapryskałem wd-40 wszystkie możliwe wtyczki i gniazdka od czujników oraz na module zapłonowym. zobaczymy, jaki będzie tego efekt. a jak myślisz, co z tą sondą?
mam jeszcze jedno pytanie, czy ktoś może mi wytłumaczyć, czy wskazania sondy Lambda są ważne przy odpalaniu silnika, szczególnie zimnego, jak w moim przypadku.
ale ja mam silnik na wtrysku. ten czujnik na zdjęciu wkręcony jest podobnie jak tutaj, w kolektor ssący. to znaczy nie ma różnicy między silnikiem na wtrysku a na gaźniku jeśli chodzi o ten czujnik? bo na zdjęciu pokazany jest silnik na gaźniku. czy rzeczywiście jest to czujnik od temperatury silnika, który odpowiada za ssanie?
pako pisze:mam jeszcze jedno pytanie, czy ktoś może mi wytłumaczyć, czy wskazania sondy Lambda są ważne przy odpalaniu silnika, szczególnie zimnego, jak w moim przypadku.
Nie. Przy odpalaniu i tak sonda jest zimna wiec nie dziala.
Ja bym przeczyscil zlacze od kompa, u mnie byl z tym problem
Lodoo pisze:wsmpw - co to za ustrojstwo??
czemu to jest w kolektorze?
to czujnik powietrza zasysanego raczej - a nie czujnik temperatury silnika...
KOLEKTOR JEST OD C3J TYLKO Z PRZEKŁADKĄ POD GAŹNIK..
nie zasysającego powietrze jest wkręcony z drugiej strony pod kątem prostym do tego .. od góry kolektora..
a co to jest na kolektorze to zenith... ,jeszcze jak walczyłem z dużym spalaniem...