Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Problem z odpaleniem
Moderator: Moderatorzy
cholerny monowtrysk... zawsze o nim zapominam...
sprawdź czy świece są mokre po próbie odpalania....
napięcie na wtrysku powinno wynosić +12V po włączeniu zapłonu, podczas pracy pompy paliwa. Jak pompa paliwa nie pracuje, na wtrysku nie ma prawa być zasilania...
wtryski z komputera załączane są "masą" sygnałem prostokątnym... jest masa - wtrysk leje, nie ma masy wtrysk nie leje...

sprawdź czy świece są mokre po próbie odpalania....
napięcie na wtrysku powinno wynosić +12V po włączeniu zapłonu, podczas pracy pompy paliwa. Jak pompa paliwa nie pracuje, na wtrysku nie ma prawa być zasilania...
wtryski z komputera załączane są "masą" sygnałem prostokątnym... jest masa - wtrysk leje, nie ma masy wtrysk nie leje...
a wiec żeby sprawdzić czy wtrysk ok
należy zdjąć obudowe filtra powietrza następnie odpiać wtyk od wtryskiwacza i podłaczyc tam zewnętrzne +12v i mase można prosto z akumulatora
potem bierzemy pomocnika który siedzi w aucie i przekręca na zapłon żeby pompa sie włączyła na 3~5 sekund i patrzymy w gardziel czy pojawia się mgiełka jeśli tak to wtryskiwacz masz ok
przyczyną małego napiecia na nim moze być spowodowana przekaźnikiem który go odłacza podczas pracy na lpg
można też podłączyć małą żarówke zamiast niego sprawdzając czy prąd dochodzi jakąś małą 5 watową na 12 vlot
peace
należy zdjąć obudowe filtra powietrza następnie odpiać wtyk od wtryskiwacza i podłaczyc tam zewnętrzne +12v i mase można prosto z akumulatora
potem bierzemy pomocnika który siedzi w aucie i przekręca na zapłon żeby pompa sie włączyła na 3~5 sekund i patrzymy w gardziel czy pojawia się mgiełka jeśli tak to wtryskiwacz masz ok
przyczyną małego napiecia na nim moze być spowodowana przekaźnikiem który go odłacza podczas pracy na lpg
można też podłączyć małą żarówke zamiast niego sprawdzając czy prąd dochodzi jakąś małą 5 watową na 12 vlot
peace

Dzisiaj siedziałem przy Reni całe popołudnie bo jeszcze wymieniałem gumę i łożysko na mcpersonie. Sprawdzałem jeszcze raz miernikiem to jakieś dziwne napięcie się pojawia po przekręceniu kluczyka na pozycje I a jak zapalam to jest 12 tzn. koło 12v skacze. Sprawdziłem wtryskiwacz podpinając mu masę prosto z aku. Wtedy lał paliwo jak chodziła pompa ale lał go dużo za dużo. Zauważyłem, że bezpiecznik z gazu się przepalił wymieniłem go ale dalej nie palił (przypuszczam, że się zalał). Podpiąłem prostownik pod aku, za pół godziny zapaliłem to po chwili zapalił. Zgasiłem auto odczekałem jakiś czas normalnie zapalił. Sprawdzałem jeszcze czy może komputer z gazu nie wprowadza jakiegoś zamieszania, bo jest podpięty do przewodu z wtrysku, ale nie zrobiło to różnicy. Oblutowałem te przewody dobrze bo one wyglądały jakby były zgrzane tylko, albo bardzo nieumiejętnie przylutowane. I później palił normalnie na benzynie na dotyk. Pojechałem się przejechać sprawdzić czy z mcpersonem po wymianie łożyska i gumy wszystko ok. Postawiłem auto po jakichś 30 min przyszedłem i d*pa blada. Co prawda pali, ale muszę przełączyć na gaz zapali od razu właściwie i zaraz na benzynę. Na benzynie nie zapala już tylko na gazie.... Moja renia chyba po prostu, żyje własnym życiem....
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
moja miała podobnie - czasem po prostu nie paliła na benzynie z rozrusznika i koniec... a że na gazie też nie bo bingo było i tak jakoś trzeba to zaprogramować a mi to nie wyszło
to na pycha trzeba było na benzynie i zawsze paliła od pierwszego obrotu wału.... potem przed sprzedażą silnika całą wiąchę rozbebeszyłem posprawdzałem polutowałem niepewne kable i było ok.. niestety sytuacja się powtórzyła za jakiś czas już jak silnik był u balosa... i do dziś nie mam pojęcia co to było, mimo wieeelu podejrzeń... trzeba by podmienić czujnik położenia wału, czujnik MAP-SENSOR, moduł i komputer wtrysku, i zobaczyć co jest winne...
