Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jakie sprężynki do Renault 5 ?

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

gufner

Jakie sprężynki do Renault 5 ?

Post autor: gufner »

Kłaniam :)

Kombinuję ze sprężynami do Szczurka. Zakładam jedne, kawałek się przejechałem i autem telepie na każdej dziurce, nawet najmniejszej. Zakładam drugie i to samo. Jedne są czerwone, drugie czarne. Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale jakie mam kupić aby jeździło się KOMFORTOWO. Nie zależy mi na trzymaniu się drogi bo i tak nie jeżdżę 120km/h tylko po mieście 50tką. Łódź jest dziurawa jak ser i zależy mi na komforcie. Amortyzatory to nowe Sachs, mają może ze 3 miechy. Podrzućcie jakieś sensowne i oczywiście nie za 500zeta :)

Aha, wiem że są tematy o sprężynach ale nie chodzi mi o obniżanie o ileś tam (a właśnie o tym są te tematy). Chce płynąć po drodze a nie mi kurde żołądek cofa się od drgań do mózgu :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

trza było kupić amory olejowe z "miękkich"
sachsy są gazowe i należą do takich "twardszych" i to pewnie tu jest przyczyna...
krystian ma tak samo - ostatnio z nim gadałem ;-)
no i jeszcze badradab miał tak samo z 2 lata temu... założył sachsy i zdjął po 2 tygodniach bo mu zęby wypadały...
także w tym przypadku obniżające sprężyny "czerwone" czy inne nic nie zmienią, bo amor wyznacza "standardy" - i generalnie tak powinno być...
obniżająca sprężyna do miękkiego amora sprawia tylko wrażenie twardszego auta... (jedynie na dziurach, bo na zakrętach jest tragedia, bo sprężyna pokonuje amortyzator i po 2 ciasnych mocnych skrętach auto z twardą sprężyną kładzie się bardziej niż z miękką na tym samym amorze... a to amor powinien trzymać sprężyna za mordę, jak to kiedyś napisał Wombat na forum.tuning.pl)
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

No niekoniecznie - są i sachsy olejowe. Ale masz kompletną rację co do amortyzatorów.
Generalnie taki komplet GTRkowy jest bardzo komfortowy, niestety w zakrętach już zachowanie się auta zdecydowanie gorsze niż na takich GTE/GTT
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

do R5 na przód są tylko gazówki - tak mi się coś kojarzy... ;-)
a co do amorów - trzeba dobrać sprężynę do amora lub amor do sprężyny, a nie robić zestaw z czego popadnie, albo co jest dostępne ;-)
generalnie jak zakładamy twardsze niższe sprężyny to należy założyć twardsza amory - jeśli to ma jeździć, a nie tylko wyglądać ;-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to co gufi zamanka ? :]
gufner

Post autor: gufner »

Hehe, kurde i bądź tu mądry. No jak ktoś chce mam dwa zestawy, kompletne. Ale musze zobaczyć który jest który i jakie sprężynki bo nie pamiętam. Chętnie zamienia sie na coś dzięki czemu nie powypadają mi zęby ;D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no to ja mam komplecik olejówek dobrze auto śmiga jak coś to pisz
ODPOWIEDZ