Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
przeglądałem fotki z miedzianej i natknąłem się na taką fotkę
interesuje mnie:
1. czyje to R5 (żółte bez klamek z tyłu)
2. jak się otwiera drzwi z zewnątrz, czy w ogóle jest możliwość
3. jeżeli nie ma możliwości otwierania ich z zewnątrz czy jest zastosowany jakiś mechanizm otwierania, czy trzeba się odwracać jak ktoś chce wsiąść i otwierać
Podejrzewam że można pilotem - montujesz te mocniejsze siłowniki od centralnego które poruszają cięgnem od zamka. Możesz też zrobić przyciski w środku auta.
Drzwi generalnie odskakują np. przez same uszczelki, nie wiem czy to wystarczy ale nie słyszałem żeby ktoś montujący takie mechanizmy dodawał jakieś dodatkowe "otwieracze". Musiałbyś jakoś sprawdzić.
ja sie tez z loplem kadettem spotkalem co tez drzwi mial bez klamek i nie mial nic dodatkowo mocowanego... przytrzymywales guzik i drzwi lekko same odskakiwaly od budy... najlepsza faza jest jak bateria siadzie i trzeba gorna ramke od drzwi odginac zeby wsiasc do samochodu
jak bateria siądzie to włazisz pod auto i podpinasz prostownik do styku na rozruszniku i do masy albo wypuszczasz sobie jakiś kabelek żeby mieć gdzie podpiać prąd z zewnątrz do otwierania auta.Kilka bezklamkowców przez mój garaż sie przewineło więc potwierdzam ze drzwi odskakują bez problemu na uszczelkach do tylnych drzwi wystarczy zrobić otwieranie z wewnątrz dwa pstryczki impulsowe (czyli dajace prąd w momencie naciśnięcia) gdzieś na konsoli środkowej.Generalnie wszystko dość banalne do wykonania.