Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

klatka z alpy

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

carmaker

klatka z alpy

Post autor: carmaker »

jak myślicie czy do super 5 wejdzie "trzepak" od alpiny?
vino1986

Post autor: vino1986 »

a masz takowy :?: mnie sie wydaje ze inna konstrukcja... jeszcze jedno nie wiem jak w super ale w alpie skrecana jest klatka bodajrze 4 srobami i 12 do budy...
carmaker

Post autor: carmaker »

mam takową do kupienia ,pisze bo może ktoś próbował zaadoptować pozostaje wypożyczyć i spróbować skręcić w środku.Jeśli wpasuje sie w obrys wewnętrzny karoseri to bedzie ok
vino1986

Post autor: vino1986 »

a czy to jest na cala bude czy tak jak w alpach wystepowalo jest to polklatka tylko na czesc tylna :?:
carmaker

Post autor: carmaker »

połówka
guma
Posty: 7
Rejestracja: 6 lipca 2010, 19:36
Lokalizacja: Bukowina Tatrzañska

Post autor: guma »

pożyczę ci na próbę
Guma.
carmaker

Post autor: carmaker »

to poprosze Konrada bo on śmiga często zakopane-białka żeby przywiózł to przymierzymy jak nie wejdzie to ci odwiezie.A jak tam postępy z alpiną?
vino1986

Post autor: vino1986 »

Matter oryginalny czy na wzor robiona :?:

postepy u mnie czy u gumy :?: ;P
carmaker

Post autor: carmaker »

Klatka przymierzona.Pałąk główny pasuje idealnie tylna część wchodzi bez problemu.Jedyna kwestia to przerobienie mocowania.W tej konkretnej klatce z wiśniowej alpy z allegro którą kupił GUMA brakuje tylnej stopki z kawałkiem rury więc przeróbka nie będzie profanacją bo dostanie nowe życie :] gdybym miał budować klatke od podstaw to już pewnie zdecydowałbym sie na rozbudowaną dwa kubły goła podłoga itd ale plan zakładał samochód cywilny więc pozostanie czerwona wykładzina i tylna kanapa a klatka będzie miłym akcentem.
vino1986 pisze:Matter oryginalny czy na wzor robiona
ori matter nawet zachowały sie pianki z nadrukiem i ori naklejka homologacyjna TUV (pisze r5 alpine turbo od 82r luzik przy kontrolach nawiedzonych policjantów antytuningowców)znawcami piątek to chyba nie sa żeby wiedzieć co r5 a co super 5
vino1986 pisze:postepy u mnie czy u gumy
u jednego i drugiego :) do sławka mam 15km więc moge nawiedzić a u ciebie cisza coś
guma
Posty: 7
Rejestracja: 6 lipca 2010, 19:36
Lokalizacja: Bukowina Tatrzañska

witajcie koledzy

Post autor: guma »

no widzę że klatka pasuje to dobrze ja tylne zawieszenie przywiozłem z tulejowania i fajnie to wyszło a amorki za tydzień do zabrania od Lewadowskiego a u was jak tam postępy .
Guma.
vino1986

Post autor: vino1986 »

u mnie cisza na planie... problemy z hamulcami tylko... bede robil to w tym tygodniu bo dopiero wczoraj z Wroclawia po prawie 2 tygodniach wrocilem... no i pare duperelek... Guma a Ty rozbierasz ta czerwona alpine na czesci czy nie :?:
a Ty tulejowales przednie zawieszenie i tylne :?: bo z przodem nie mialem problemow z tulejkami ale do tylu nie moglem znalesc i osbie narazie odpuscilem...

PS przyznaj sie jeszcze gdzie amorki nabyles i jakie konkretnie bo Rycho35 i Zbyszek szukaja takowych :)
carmaker

Post autor: carmaker »

vino1986 pisze:PS przyznaj sie jeszcze gdzie amorki nabyles i jakie konkretnie bo Rycho35 i Zbyszek szukaja takowych
mamy takiego pana "doktora" Lewandowskiego w Zakopanem mechanik od zawieszeń starszej daty który potrafi sie pobawić na tokarkach frezarkach itd elementy regenerowane przez niego służą zazwyczaj dłużej niż nowe markowe pamiętam jak robił mi sworznie i końcówki drążków do 205gti to były tak ciasno spasowane że strasznie ciężko chodziły w palcach.Amorki też regeneruje a na życzenie utwardza
vino1986

Post autor: vino1986 »

a drogie takie zabiegi :?:
guma
Posty: 7
Rejestracja: 6 lipca 2010, 19:36
Lokalizacja: Bukowina Tatrzañska

no hej

Post autor: guma »

amorki jak odbiorę to ci powiem bo z Panem. Lew.jest ciezka sprawa bo Jest bardzo dobry szpec tylko starszy Pan i wymaga .czyste, i musisz być cierpliwy bo jak sie spieszysz to zadrzwi i dowidzenia.tak wiec czekam cierpliwie .Jak widzi się wam ta babcia z Warszawy.jakbym Ją kupił to pare rzeczy bede miał do sprzedania
Guma.
ODPOWIEDZ