Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zbieznośc, oraz kąty pochylenia kół przednich -pytania.

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

rafantek

Zbieznośc, oraz kąty pochylenia kół przednich -pytania.

Post autor: rafantek »

Witam, ma moze ktos dane o tym jaka powinna byc ustawiona zbieznosc oraz jaka jest tolerancja?

I drugie pytanie, wg mnie, na oko koła przednie sa w duzym negatywie, czy kąty pochylenia w R5 sie jakos reguluje, i jakiepowinny byc (oraz tolerancja)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zbieznosc ustawia sie na zero do normalnej jazdy niesportowej...
katow sie niby nie reguluje ale sa sposoby aby to zrobic... na srubach amorkow jajka np...

zassaj sobie serwisowke z netu bo widze po twoich tematach ze jestes rzadny wiedzy technicznej o R5 ;-) serwisowka wiec napewno cie wciagnie i odpowie na wiele pytan ;-)
rafantek

Post autor: rafantek »

ano chetnie bym zassal ale narazie nie trafilem na takową :)
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Jest w dziale technicznym,nadwozie na samej górze. 8-)
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=1473
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

rafantek pisze:ano chetnie bym zassal ale narazie nie trafilem na takową :)
bo traktujesz forum jak teleinformacje...
najpierw duzo szukaszj a potem pytaj jak cos jest nie jasne...
a nie walisz pytaniami na prawo i lewo bez zadnego zaangazowania z wlasnej strony...
rafantek

Post autor: rafantek »

Wybacz, ale szukam, szukam, szukam i nie wszystkie odpowiedzi sa treściwe, a niektóre rzeczy ukryte. Trudno sie domyśleć ze serwisówka będzie w dziale nadwozie...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to mnniej sie domyslaj a wiecej tylko szukaj :-P
hehe
b.pawelek
Posty: 34
Rejestracja: 5 lipca 2010, 14:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: b.pawelek »

witam.
Mam takie pytanie odnośnie negatywu z przodu. Jak już zrobię tę fasolkę na dole przedniego amortyzatora to nie ma możliwości że od drgań, jazdy itd itp ten amortyzator będzie się przesuwał w tym otworze? Ile mm moge wydłużyć ten otwór?
Oczywiście rozwiercam na zewnątrz (od lagi amortyzatora)?
stadeo92
Posty: 343
Rejestracja: 2 lutego 2010, 19:00
Lokalizacja: wadowice

Post autor: stadeo92 »

przecież chyba będziesz to skręcał w kupę śrubą tak? więc dociągasz śrubę na maxa i powinno się trzymać.... ja tak mam i się trzyma :)
carmaker

Post autor: carmaker »

zazwyczaj rozwierca sie akurat górną w strone amortyzatora :] (ale może sie oprzeć zwrotnica o amor w pewnym punkcie) rozwiercisz tyle ile potrzebujesz do uzyskania kąta pochylenia jaki chcesz skręcasz mocno i trzyma jeśli masz co do tego wątpliwości to zastosuj taką podkładke z ząbkami (ale nie musisz) :szok:
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Tak wygląda fabryczne rozwiązanie w Bilstein'ie. Miałem je w rajdówce. Jak widać są "fasolki" i jest taka blacha w którą wchodzi taka podkładka mimośrodowa.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pako

Post autor: pako »

Taką regulację kątów na mimośród miały VW I.Wiem,bo miałem takie auto.Regulacja b.prosta.
ODPOWIEDZ