Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z odpaleniem na gazie

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
siwyng
Posty: 11
Rejestracja: 7 października 2010, 20:16
Lokalizacja: kraków

Problem z odpaleniem na gazie

Post autor: siwyng »

Witam mam taki problem mam renault 5 1.4 gtl w gazie . wczoraj zatankowalem sb gaz normalnie na stacji wyjezdzam jade kawalek a tu zgasł pozniej juz nie chciał odpalic na benzynie normalnie odpalilem jechalem ale po chwili sie zagrzal. ogolnie wymienilem z wody na płyn chłodzocy ale ubyło w zbiorniczku wiec dolalem troche wody .i nie wiem co jest grane zakreci sie troche na gazie i gasnie nie chce odpalic wogole na gazie prosze o pomoc
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

A po wymianie na płyn odpowietrzałeś układ ??
Jak dla mnie zapowietrzony układ. Pewnie mrozi ci reduktor od gazu :]
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Szukałbym jakiś nieszczelności układu chłodzenia przy elementach instalacji gazowej.
Być może też masz do wymiany parownik, a przy okazji to sprawdzona stacja LPG ? A może po prostu wlali ci syf zamiast gazu i jedno w połączeniu z drugim daje takie objawy.
Najgorszy scenariusz to uszczelka pod głowicą.
Awatar użytkownika
siwyng
Posty: 11
Rejestracja: 7 października 2010, 20:16
Lokalizacja: kraków

odpowiedz

Post autor: siwyng »

jak wlalem plyn to odpowietrzylem napewno nie uszczelka bo na benzynie jezdzi normalnie reduuktor gazu nie zamarza mi wlasnie , ktos mi powiedzial wczoraj ze to cewka na butli gazowej
jjmag

Post autor: jjmag »

po pierwsze butla nie ma żadnej cewki a zawór i na chwilę obecną sterowany elektrycznie, po drugie chodziła by na benie też się dzieją cuda więc najpierw odpowietrz dobrze układ i wtedy szukaj przyczyny płynu bez powodu to ci raczej nie ubywa
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Butla nie ma, ale wielozawór na butli powinien mieć cewkę sterująca zaworem.
Juri-05

Post autor: Juri-05 »

Miałem to samo. Zakręciłem zawory na butli odkręcilem cewkę elektromagnesu ( zawór w butli) wyciągnąłem magnesowy wkład (część zaworu) skręciłem spowrotem bez niego i działa :). Zobacz czy jak Ci zgaśnie na gazie i odczekasz chwilę to czy po mniej więcej 7 miunutach zapali z gazu. Jak tak to znaczy że ten zawór. Możesz również spróbować na zgaszonych światłach bez włączonego radia nawiewu itd. U mnie kabel który idzie po całej długości auta zaśniedział i jak byl większy pobór prądu przez odbiorniki takie jak światła nawiew radia itd. to auto gasło.
ODPOWIEDZ