Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

zapowietrzanie ukł. chłodzenia

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

zapowietrzanie ukł. chłodzenia

Post autor: jacek1554 »

witajcie mam pytanie jak moze dojśc do zapowietrzenia układu chłodzenia w R5 1.1powiem tylko że chłodnicę wymieniłem nalałem uszczelniacza i nie cieknie a co do nagrzewnicy to nie mam pewności w zbiorniczku wyrównawczym coś strzela płynu przybywa a potem wraca do normy jeszcze po wyłączeniu silnika i po ponownym odpaleniu w zbiorniczku wyskakują bąbelki powietrza jest jeszcze nowy lpg i z wężów nie cieknie pozdrawiam
gufner

Post autor: gufner »

Masz kolego trafioną uszczelkę pod głowicą i dmucha ci do układu chłodzenia. Ot i cała filozofija :) Tak to widzę :) Pewnie jak nagrzejesz to się uszczelnia i dlatego takie efekty.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dobrze odpowietrzyć radze potem szukać przyczyny w uszczlkach pod głowicami..
jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: jacek1554 »

gufner pisze:Masz kolego trafioną uszczelkę pod głowicą i dmucha ci do układu chłodzenia. Ot i cała filozofija :) Tak to widzę :) Pewnie jak nagrzejesz to się uszczelnia i dlatego takie efekty.
uszczelka była zmieniana 1.5 roku temu a jakby była walnięta to by przybywało oleju?
gufner

Post autor: gufner »

A przybywa oleju? Bo pisałeś coś o płynie. Nie ważne. Jak masz walniętą uszczelkę, to ciśnienie z tłoków pompuje ci układ chłodzenia do tego stopnia, że wydaje ci się że przybywa płynu chłodzącego i pojawiają się bomble powietrza. A jeśli oleju ci przybywa, to nie jest to już olej, ale wtłoczony płyn chłodniczy do miski olejowej. Tak czy siak jeśli wszystko dobrze opisałeś to kupa czarna. Zrób testa. Weź trochę (sporo) oleju z bagnetu na papier (np. sraj taśmę) i ją zapal. Jak zacznie podczas palenia strzelać tzn że masz mieszankę oleju, benzyny i wody (płyn z chłodnicy). I masz pewność że masz walniętą uszczelkę bo każdy płyn miesza się z każdym :) I drugi test, jak masz w zbiorniczku wyrównawczym oczka oleju (jak w rosole) to też potwierdzenie walniętej uszczelki. Innych testów nie pamiętam.
jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: jacek1554 »

witajcie przyczyną tych problemów jak powiedzieliście była uszczelka pod głowicą okazało się ,że tzw fachowcy założyli uszczelkę nie taką jak miała byc a wżery są takie że głowica nie nadaje się do planowania dzięki za pomoc
ODPOWIEDZ