Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

regeneracja amorów tył

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

b.pawelek
Posty: 34
Rejestracja: 5 lipca 2010, 14:16
Lokalizacja: Warszawa

regeneracja amorów tył

Post autor: b.pawelek »

Witam
Poszukuję amorów które będą super sztywne lub punktu który podejmie się regeneracji amortyzatorów na tył. W jedynym mi dostępnym punkcie twierdzą, że moje amortyzatory nie kwalifikują się do regeneracji bo nie da się ich rozebrać.
Od razu podziękuję za złośliwości pt. zrobienia zawieszenia na sztywno itp.

Będę bardzo wdzięczny bo bez tego nie moge ruszyć mojej piątki.
jjmag

Post autor: jjmag »

no to jak chcesz na sztywno to dobre gazowe kayab motrio albo typowo sportowe innego rozwiązania nie widzę
wsmpw

Post autor: wsmpw »

belka 4 drążki i amortyzatory gazowe
b.pawelek
Posty: 34
Rejestracja: 5 lipca 2010, 14:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: b.pawelek »

Pod zwykla belke nie kupię sztywniejszych amorow?
W grę wchodzą tylko amortyzatory które da się regenerowac bo od razu będę go musiał oddać do przeróbki.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

nie raczej wg mnie nie uzyskasz efektu który by cie zadowalał belka 2-u drązkowa jest bardzo miękka
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Napisz jaki efekt chcesz uzyskać.
Oryginalne amory olejowo-gazowe są dość mocne , ale belka jest miękka. Możesz włożyć od Rapida - są jeszcze mocniejsze, tyle że chyba ok 10-15 mm dłuższe.
b.pawelek
Posty: 34
Rejestracja: 5 lipca 2010, 14:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: b.pawelek »

efekt jaki chce uzyskać to skok zawiasu z tyłu przy ok 120 kg na przednich fotelach to ok 1.5 cm skoku zawieszenia.
Patent już przetestowany na innych moich autach i świetnie się sprawdzający. To moje pierwsze auto na belce i nie przewidziałem że mogą być z tym aż takie problemy.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Kompletnie nie rozumiem tego pomysłu, a jeszcze bardziej kombinacji z amortyzatorami, których podstawowym zadaniem jest tłumienie drgań. O właściwościach trakcyjnych aż boję się pomyśleć - i bez kombinacji tył ma słabą przyczepność :)
Jeśli po prostu chcesz mieć sztywny tył o małym ugięciu, to poszukaj tylnej belki i amortyzatorów od Renault Rapid, a najlepiej od wersji ze zwiększoną ładownością.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

W alpinach przygotowywanych do sportu (tam też są drązki skrętne) montowali dodatkowo sprężyny współosiowo z amortyzatorem
vino1986

Post autor: vino1986 »

RYCHO35 pisze:W alpinach przygotowywanych do sportu (tam też są drązki skrętne) montowali dodatkowo sprężyny współosiowo z amortyzatorem
nom nie wiem gdzie ale czytalem ze i tak miekko bylo bo nie da sie tej konstrukcji super usztywnic przez te drazki... miales Rycho stycznosc z takim zawieszeniem :?:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

vino1986 pisze:nom nie wiem gdzie ale czytalem ze i tak miekko bylo bo nie da sie tej konstrukcji super usztywnic przez te drazki... miales Rycho stycznosc z takim zawieszeniem
a ta ostatnio co na allegro była?? była tam mowa o sprężynach więc możliwe chyba..
vino1986

Post autor: vino1986 »

tak byla... ona miala niby zwykle zawieszenie i wlasnie wzmacniane sprezynami...
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

miales Rycho stycznosc z takim zawieszeniem
ja osobiście nie miałem styczności z takim zawieszeniem ale przed formatowanie twardziela miałem w kompie dość szczegółowo opisane i obfotografowane takie zawieszenie z rajdówki CALBERSON.
adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

firma Zerkopol zrobi ci bilsteina jakiego chcesz , ale po co nie wiem?
ja miałem w gtt z tyłu ALKO i były betonowe ale jazda na tym beznadziejna i niekontrolowana , często oba tylne koła potrafiły się oderwać powodując niemałe zamieszanie u uczucie gorąca w portkach ;P
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

wsmpw pisze:belka 4 drążki i amortyzatory gazowe
Ja właśnie nie wiem czy czasem nie mam belki na 4 drążkach.... One występowały w zwykłych piątalach??? Tył mam okropnie wręcz sztywny, a amortyzatory de Carbon...
ODPOWIEDZ