Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

głowica silnika 1.1

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

głowica silnika 1.1

Post autor: jacek1554 »

witajcie chciałbym sie dowiedziec czy możliwa jest zamiana głowicy silnika 1.1 na głowice od 1.2 i jakie sa korzysci loub straty pozdrawiam
jjmag

Post autor: jjmag »

nie będzie żadnych strat głowice są identyczne
jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: jacek1554 »

nie do końca są, jest różnica w pojemności komory spalania i średnica zaworu ssącego jest większa w 1.2 to nie przeszkadza?? :>
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Średnica tłoka też jest inna :]
jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: jacek1554 »

trochę danych :stres: Obrazek
ODPOWIEDZ