Wszystko na ten temat mnie interesuje co tylko możliwe.
Czy się opłaca ?
Na pewno kute tłoki, nowe uszczelki pod silnik co jeszcze ?
Jakie koszta ?
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Zwykły silnik uturbic ?
Moderator: Moderatorzy
Zwykły silnik uturbic ?
A Matka wie że Ćpiesz ! ?
Najbardziej to sie opłaca sprowadzak z Holandii albo Francji... chciałbym cię sprowadzić na ziemię... Masz 18 lat prawo jazdy od niedawna Ile juz jeździsz autem? Twoje auto raczej nie będzie stało w garażu pod kłódką jak znam życie... Może lepiej poszukać czegoś, co nie sprawia takich problemów jak GTT, bo gtt to same wyrzeczenia i spalanie 15 l na 100. Oprócz 1.4 mono, to polecam ci wszystko. Nie wiem jaka jest zasobnośc twojego portfela i cierpliwośc, ale z auta wedrujacego po mechanikach i pochłaniającego cała kasę niekoniecznie możesz byc zadowolony
w kwestii uturbiania - polecam mój temat
tłoki i uszczelki? widzę, że masz za mało wiedzy żeby się za to samemu zabrać, a jeśli chcesz gdzieś oddać to 6-8 koła szykuj i to tak w wersji mini.
Robota samemu to 3-4 koła pod warunkiem że podzespoły dorabiasz/przerabiasz sam.
W skrócie:
- odprężenie silnika (niekonieczne do małych doładowań tak 0,4 max 0,5 bara) poprzez wymianę tłoków, ich frezowanie lub kanapkę pod głowicą bez wyjmowania tłoków - tłoki około 1500, przeróbka 4 stówki, kanapka 2 stówki
- turbina - jak się uda to 300-400zł normalnie około 800zł
- kolektor wydechowy - parę stówek
- intercooler - parę stówek
- orurowanie - parę stówek
- blow off - 2-3 stówki lub DV nie w szystkie silniki luba blow joba (edit -=wasq=-)
- chłodnica oleju + podstawka pod filtr + przewody - parę stówek
- wąż smarowania turbiny i odpływu + spływ do miski oleju
- paliwo - albo gaźnik ciśnieniowy - paręstówek albo instalacja LPG - tysiak z groszem albo jak masz wtrysk to świnia, wtryski + strojenie - 2,5 tysia
- większa chłodnica - 3 stówki
- przeróbka/wymiana wydechu - parę stówek
- śrubki uszczelki wężyki pierdoły - parę stówek
+ w chooy roboty i potrzebnych narzędzi
+ modyfikacje zawieszenia
+ modyfikacje hamulców
+ dobre opony
moc jaką możesz uzyskać w ten sposób w miarę bezpiecznie bez wymiany tłoków i korb na kute to trochę ponad 100KM z litra pojemności (około 2x tyle ile ma silnik wolnossący 8v) Mając więc silnik 1,4 zwykły o wiele taniej i pewniej jest wsadzić jakiś 1,8 albo 2.0 z megany/laguny/clio/19 seryjny uzyskując to samo 3x taniej.
tłoki i uszczelki? widzę, że masz za mało wiedzy żeby się za to samemu zabrać, a jeśli chcesz gdzieś oddać to 6-8 koła szykuj i to tak w wersji mini.
Robota samemu to 3-4 koła pod warunkiem że podzespoły dorabiasz/przerabiasz sam.
W skrócie:
- odprężenie silnika (niekonieczne do małych doładowań tak 0,4 max 0,5 bara) poprzez wymianę tłoków, ich frezowanie lub kanapkę pod głowicą bez wyjmowania tłoków - tłoki około 1500, przeróbka 4 stówki, kanapka 2 stówki
- turbina - jak się uda to 300-400zł normalnie około 800zł
- kolektor wydechowy - parę stówek
- intercooler - parę stówek
- orurowanie - parę stówek
- blow off - 2-3 stówki lub DV nie w szystkie silniki luba blow joba (edit -=wasq=-)
- chłodnica oleju + podstawka pod filtr + przewody - parę stówek
- wąż smarowania turbiny i odpływu + spływ do miski oleju
- paliwo - albo gaźnik ciśnieniowy - paręstówek albo instalacja LPG - tysiak z groszem albo jak masz wtrysk to świnia, wtryski + strojenie - 2,5 tysia
- większa chłodnica - 3 stówki
- przeróbka/wymiana wydechu - parę stówek
- śrubki uszczelki wężyki pierdoły - parę stówek
+ w chooy roboty i potrzebnych narzędzi
+ modyfikacje zawieszenia
+ modyfikacje hamulców
+ dobre opony
moc jaką możesz uzyskać w ten sposób w miarę bezpiecznie bez wymiany tłoków i korb na kute to trochę ponad 100KM z litra pojemności (około 2x tyle ile ma silnik wolnossący 8v) Mając więc silnik 1,4 zwykły o wiele taniej i pewniej jest wsadzić jakiś 1,8 albo 2.0 z megany/laguny/clio/19 seryjny uzyskując to samo 3x taniej.
Ostatnio zmieniony 8 kwietnia 2011, 07:42 przez lodoo, łącznie zmieniany 1 raz.