Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
to zależy jak kto dbał o ten silnik, jeśli były dobre oleje wymieniane na czas, nie był katowany i jeździł na dobrym paliwie to 400 tysi wykręci bez problemu, a i 500 tysięczne przebiegi nie należą do rżadkości.
teraz mam 1.4 mono a chciałbym 2.0 16v z megane (nie łatwe podobno) albo coś co szybciej wejdzie i prościej bedzie zrobic 2.0 8v z laguny albo 1.8 koszty też są ważne pytam orientacyjnie bo w przyszłosci chce kupic 5 i wtedy coś zrobic, z tym że na mechanice się nie znam
najszybciej z 1.4 mono jest zrobić 1.7 mono
z 2.0 16v jest troche więcej zabawy Potrzebne czasu żeby dojść co i jak no i immobiliser
z 2.0 8v jest niecołatwiej bo mieści się pod maske ..