Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 turbo... dużo za duze spalanie :(

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

1.4 turbo... dużo za duze spalanie :(

Post autor: kzrysiek3443 »

Witam wszystkich jestem tu nowy ale myślę że forumowicze pomogą mi.. Problem dotyczy dużego spalania. jazda bardzo delikatna (turbina się nie załącza) 18l/100km a jak dam w palnik to 35l/100 a to trochę dużo :/ .. POMOCY
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Wiesz,
Najpierw należało by napisać trochę więcej szczegółów. Tzn. czy nagle się to stało, co do tej pory próbowałeś zrobić, czy mierzyłeś ciśnienie na cylindrach itd.
Bez takiej wiedzy można pobawić się w jasnowidza np. masz rozwalony gaźnik, nieszczelny albo zawalony olejem intercooler, do tego źle wpięte przewody ciśnienia/podciśnienia, niewyregulowane zawory a na dokładkę właśnie panewki są przytarte :radocha:
kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

Post autor: kzrysiek3443 »

Powiem tak ja go takiego kupiłem. to od czego należało by sprawdzać po kolei... z gaźnikiem to wygląda to tak ze na dwóch króćcach nie ma wężyków... i gdzieś wycieka benzyna na kolektor ssący i spływa potem na kolektor wydechowy i strasznie czuć tą benzynę.. nie jeżdżę bo boje się ze się zapali :D

[ Dodano: 4 Październik 2011, 11:55 ]
a mam taką prośbę jakie ciśnienie powinno być w cylindrach ?? mi się wydaje ze jest ok bo pali bez problemów nawet jak miałem rozładowany akumulator to palił od jednego obrotu wału ... wiec myślę ze ciśnienie w cylindrach jest ok.. ale sprawdzę dla pewności.

[ Dodano: 4 Październik 2011, 12:14 ]
a zapomniałem dodać ze u mnie nie ma intercoolera jest tylko filtr stożkowy. nie mam pojęcia co zrobił z nim poprzednik.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Zatem czeka cię dużo pracy. Zacznij od dokładnej lektury tego forum i ściągnij sobie serwisówkę.
Pogadaj z Krysiunem - może będzie na tyle miły, że poświęci trochę czasu dla tej turbawki.
Aha i mamy tu niepisany zwyczaj przywitania się w odpowiednim dziale i przedstawienia swojego auta.
kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

Post autor: kzrysiek3443 »

Ok zaraz przedstawię swoje auto :) w weekend zrobię foto i pokaże których wężyków nie ma.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

doprowadz do stanu gaznika coby waha litrami nie ciekla to zacznie mniej palic :P

zrob zdjecie tych kroccy brakujacych
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

No i czy poprzedni właściciel, co zrobił swapa, przełożył wszystko co potrzebne :mysli:
Ciekawe czy zrobił wszystko jak w dawcy :]
kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

Post autor: kzrysiek3443 »

Osoba która robiła swapa strasznie tam namieszała:/ pod Maska panuje nie ład np: większość wężyków od ciśnień, podciśnień i benzyny idzie drogą okrężną. Tam gdzie spokojnie wystarczy wężyk o długości 50 cm jest dany 100cm :/ zupełnie bez sensu..
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

No cóż, to Ty kupowałeś i pretensje można mieć wyłącznie do siebie. Wg. złotej zasady "Widziały gały co brały"
Nie obraź się, ale kupując auto z silnikiem z innej marki należało kupować w pełni świadomie licząc się z problemami.
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

powrzucaj zdj to może coś się dojdzie do ładu i składu, ściągnij serwisówkę GTT (w dziale download nas samym dole masz (Manuel de reparation))

http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=8294
tu masz też troszkę inf.
kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

Post autor: kzrysiek3443 »

Tu są foty :)

[ Dodano: 10 Październik 2011, 12:36 ]
fota ..

[ Dodano: 10 Październik 2011, 12:37 ]
Obrazek

[ Dodano: 10 Październik 2011, 12:42 ]
Obrazek

[ Dodano: 10 Październik 2011, 12:44 ]
Obrazek

[ Dodano: 10 Październik 2011, 12:45 ]
Obrazek

[ Dodano: 10 Październik 2011, 12:47 ]
Obrazek

[ Dodano: 10 Październik 2011, 12:47 ]
Obrazek
kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

Post autor: kzrysiek3443 »

Nikt mi nie pomoże ??

[ Dodano: 11 Październik 2011, 14:16 ]
proszę was :)
rocker

Post autor: rocker »

Moja za 100zł przejeżdża 80 km. Bez deptania. Cóż - taki urok. :lol:
Na trasie lepiej, ze 13l/100km.
Ostatnio zmieniony 11 października 2011, 20:22 przez rocker, łącznie zmieniany 1 raz.
unikorn

Post autor: unikorn »

Rocker... TY ŻYJESZ?!!! ;)
rocker

Post autor: rocker »

Ha. I moja renia tyż :lol:
ODPOWIEDZ