Witam wszystkich
Próbowałem wcześniej użyć opcji szukaj ale po 2 godzinach przeglądania padłem więc piszę.
Chciałem dokonać regeneracji zacisku hamulcowego tylnego i wszystko poszło zgodnie z planem do momentu ponownego jego złożenia...
Mianowicie chodzi o ponowne założenie klina pomiędzy ośką dociskającą a trzpieniem popychającym (wypychającym) tłoczek.
Jak to zrobić?
Może ktoś mi pomoże opisując kolejność czynności moje pomysły się skończyły i stoję przed fazą siłową...
[ Dodano: 31 Październik 2011, 13:02 ]
A... i zapomniałbym
Może ktoś z was kupował gumki do tłoczka i zna nr zestawu naprawczego, gdyż ten który kupiłem niestety okazuję się za duży... ochronki do prowadnic jarzma są ok.
Tłoczek średnica 30mm
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Hamulce tył - pomocy!!!
Moderator: Moderatorzy
z tego co widać na zdjęciu to zaciski Bendix cały szkopuł ręcznego polega na właśnie tych 5 talerzykach oraz na specjalnej sprężynie w tłoczku która się zaciska i uniemożliwia wykręcanie się tłoczka lecz go wysuwa, jak ona popuszcza to niema ręcznego.
takie same zaciski ma Peugeot i Citroen. Części są dostępne można nawet kupić full zestaw do regeneracji łącznie z tulejkami teflonowymi, tuleją z brązu pod trzpień tłoczka, sprężyny talerzykowej itp cały zestaw na stronę kosztuje ok 60-70 EURO.
ps.
nie pasuje bo kupiłeś zestaw do średnicy tłoczka 32mm
takie same zaciski ma Peugeot i Citroen. Części są dostępne można nawet kupić full zestaw do regeneracji łącznie z tulejkami teflonowymi, tuleją z brązu pod trzpień tłoczka, sprężyny talerzykowej itp cały zestaw na stronę kosztuje ok 60-70 EURO.
ps.
nie pasuje bo kupiłeś zestaw do średnicy tłoczka 32mm
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Smaru dałem bardzo obficie, choć nie wiem czy właściwego użyłem, gdyż miedzianego.
Oring zamontowałem nowy.
Co do tłoczka to nawet nie dotykałem bo wyglądał idealnie...
Całość złożyłem, za 50zł na Allegro kupiłem zestaw naprawczy.
Jednak mam problem jeszcze z blaszkami i sprężynami klocków hamulcowych.
To wszystko jakaś masakra!!!
Oring zamontowałem nowy.
Co do tłoczka to nawet nie dotykałem bo wyglądał idealnie...
Całość złożyłem, za 50zł na Allegro kupiłem zestaw naprawczy.
Jednak mam problem jeszcze z blaszkami i sprężynami klocków hamulcowych.
To wszystko jakaś masakra!!!
Pokaż które blaszki, sprężynki to są do klocków aby nie miały nadmiernego luzu. Miedziany smar nie służy do smarowania lecz do zabezpieczenia antykorozyjnego śrub gdzie występuje temperatura czy też połączeń elektrycznych z nadwoziem . Jak możesz wyczyść i daj zwykły smar odporny na temperaturę.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault