Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
szybka zmiana biegów
Moderator: Moderatorzy
szybka zmiana biegów
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=123
mam pytanko odnośnie tej części..
czy ktoś coś wie na ten temat?
dzięki
pozdrawiam
Piotr
mam pytanko odnośnie tej części..
czy ktoś coś wie na ten temat?
dzięki
pozdrawiam
Piotr
skrocic gorna czesc drzaka i przedluzyc lekko dolna czesc...
na dole parenascie milimetrow z tego co patrzylem bo szykuje sie do takiego zabiegu wiecej nie da rady bo moze haczyc o wydech...
na gorze skrocic na tyle zeby bylo wygodnie - ale tez bez przesady zeby nie trzeba bylo sie schylac mozna tez lekko wygiac drazek na gorze zeby byl blizej reki...
inny dposob to juz wiecej roboty: trzeba przerobic caly drazek albo wykonac od nowa w taki sposob - aby kulka przegubu byla wyzej... skutek ten sam przy zachowaniu oryginalnej dlugosci drazka - tylko tez nie mozna przegiac b jak kulka beidze za wysoko to drazek bedzie sie z malo wychylal na boki (ograniczone miejsce w obudowie tej plastikowej)
mozna tez polaczyc obydwa sposoby
polecam tez obczaic przy okazju czy nie ma luzow w mechanizmie - szczegolnie przy tej czesci pod skrzynia...
na dole parenascie milimetrow z tego co patrzylem bo szykuje sie do takiego zabiegu wiecej nie da rady bo moze haczyc o wydech...
na gorze skrocic na tyle zeby bylo wygodnie - ale tez bez przesady zeby nie trzeba bylo sie schylac mozna tez lekko wygiac drazek na gorze zeby byl blizej reki...
inny dposob to juz wiecej roboty: trzeba przerobic caly drazek albo wykonac od nowa w taki sposob - aby kulka przegubu byla wyzej... skutek ten sam przy zachowaniu oryginalnej dlugosci drazka - tylko tez nie mozna przegiac b jak kulka beidze za wysoko to drazek bedzie sie z malo wychylal na boki (ograniczone miejsce w obudowie tej plastikowej)
mozna tez polaczyc obydwa sposoby
polecam tez obczaic przy okazju czy nie ma luzow w mechanizmie - szczegolnie przy tej czesci pod skrzynia...