Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana belki z gtx na gte

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

sebasport

Wymiana belki z gtx na gte

Post autor: sebasport »

Tak jak w temacie chce przelozyc belke kompletna z GTE do GTXa.

Mam pytania :

Czy pasuje?

Czy trzeba wymieniac pompe hamulcowa z GTE?

Czy wogole jest z tym jakiś problem Czy trzeba cos przerabiac?

Z gory dzieki za pomoc.
supermonster

Post autor: supermonster »

pasuje

pompy nie trzeba raczej wymieniać

masz korektor wraz z belką?? Bo jak nie to musisz go założyć bo Ci tył wyprzedzi przód podczas hamowania...

Problemem moga być zapieczone przewody hamulcowe - zalecałbym wymianę na nowe - zarówno elastyczne i miedziane.
sebasport

Post autor: sebasport »

mam korektor razem z belka gte.
Dzieki za pomoc
żuwik

Post autor: żuwik »

Będziesz miał problem z montażem korektora bo z tego co wiem w normalnej budzie nie ma na niego fabrycznego punktu montażowego. A byle jak montować nie polecam... Ale może się mylę i jest. Zobaczysz sam
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to mozna go zamontowac tak sobie bez sprezynki - wazne zeby byl... najwyzej bedize troche slabo hamowac tyl przy obciazeniu auta...

dodam ze zamiast tej sprezyny mozna dorobic sobie srube i recznie wyregulowac korektor "na stale" tak zeby dobrze hamowalo
żuwik

Post autor: żuwik »

Tylko po co tarcze na tył w tym wypadku skoro będą hamowały gorzej niż bębny...

Korektor bez sprężynki nic Ci nie da, bo w położeniu zerowym jest w 100% otwarty.
sebasport

Post autor: sebasport »

Troszke mnie zmartwiliscie. Ale mysle ze uporam sie z tym problemem.
Polak potrafi :-/
żuwik

Post autor: żuwik »

Potrafi... Jutro zakładam belkę z GTE więc opowiem jak się sprawdzają korektory z Astry ;)
Kali___

Post autor: Kali___ »

Ale w zwykłej budzie jest ten uchwyt do mocowania kolektora
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

i kto to mowi... hmmm ten co myslał ze nie ma :)
Kali___

Post autor: Kali___ »

hehe ale znam takiego gościa ..co mi uświadomi , ze jednak jest :D
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

ten tez nie wiedział ale sie schylił :-D
żuwik

Post autor: żuwik »

A ja byłem dziśpod autem i zapomniałem popatrzeć 8) Nie ważne, i tak go nie mam ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja tez nie mam bo upier...em go ;] ale mialem :-)

korektory z asterki sa super - przeciez wiadomo jak hamuje R5 foggiego :-)
a seryjny korektor z reczna regulacja na srube tez wydoli - tylko trzeba troszek sie pobawic i zrobic taki uchwyt z regulacja i tyle
supermonster

Post autor: supermonster »

a tak a propos korektorków... zauważyłem że w naszym GTE jak mocno przyhamuję do zblokowania kół to tylna oś zaczyna mi uciekać na lewo, tak jakby auto chciało bokiem stanąć... Czy to korektor czy coś innego??
ODPOWIEDZ