Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
ustawienie zapłonu w C2J. moduł zapłonowy pare pytań
Moderator: Moderatorzy
ustawienie zapłonu w C2J. moduł zapłonowy pare pytań
witam
mam problem z silnikiem w reni mojej dziewczyny, przy 3 tys obr szarpie nim i albo trzeba albo zwiększyć obroty gdzieś do 3500-4000 albo wrzucić wyższy bieg. poza tym pali ok 10 litrów jeżdżąc delikatnie do 3 tys obr więc wydaje mi się że za dużo jak na takie małe lekkie auto.
Obstawiam przestawiony zapłon, ustawić to raczej nie będzie problem tylko chce wiedzieć jaki powinien być prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu dla tego silnika, niestety nie mam żadnej książki do R5. Poproszę też o procedurę ustawiania zapłonu, wiem ze trzeba chyba zdjąć podciśnienie od przyśpieszacza ale nic więcej nie wiem
Czy ktoś kto ma ten sam silnik mógłby mi podać jaki ma moduł zapłonowy, jego symbol bo słyszałem że u mnie jest nie taki jak trzeba i chce znać odpowiedź od innych użytkowników tego samego silnika
jeśli to ma jakieś znaczenie to gaźnik w tej renatce to webber 32 drt
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
mam problem z silnikiem w reni mojej dziewczyny, przy 3 tys obr szarpie nim i albo trzeba albo zwiększyć obroty gdzieś do 3500-4000 albo wrzucić wyższy bieg. poza tym pali ok 10 litrów jeżdżąc delikatnie do 3 tys obr więc wydaje mi się że za dużo jak na takie małe lekkie auto.
Obstawiam przestawiony zapłon, ustawić to raczej nie będzie problem tylko chce wiedzieć jaki powinien być prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu dla tego silnika, niestety nie mam żadnej książki do R5. Poproszę też o procedurę ustawiania zapłonu, wiem ze trzeba chyba zdjąć podciśnienie od przyśpieszacza ale nic więcej nie wiem
Czy ktoś kto ma ten sam silnik mógłby mi podać jaki ma moduł zapłonowy, jego symbol bo słyszałem że u mnie jest nie taki jak trzeba i chce znać odpowiedź od innych użytkowników tego samego silnika
jeśli to ma jakieś znaczenie to gaźnik w tej renatce to webber 32 drt
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 10 października 2007, 09:10 przez frantic, łącznie zmieniany 1 raz.
powiem Ci ze ja mialem podobnie (ale w 1.1), wymieniłem przewody WN i swiece i jak ręka odjął.
Co do zapłonu to sie go nie ustawia (mozliwa jest jedynie korekcja ale to nie samego zapłonu tylko odziaływania podcisnienia- wiecej na ten temat może sie wypowiedzieć Żuwik)
ja mam tez podobny silnik C2J F700 na weberku i mam moduł RE254
Co do zapłonu to sie go nie ustawia (mozliwa jest jedynie korekcja ale to nie samego zapłonu tylko odziaływania podcisnienia- wiecej na ten temat może sie wypowiedzieć Żuwik)
ja mam tez podobny silnik C2J F700 na weberku i mam moduł RE254
Yo!
Wiem już na bank - zapłonu się nijak nie reguluje (chyba że patentami).
Podaj dokładny kod silnika to Ci powiem jaki ma być moduł. I dokładny kod gaźnika - Weber 32 drt
Palindo miał mi 20 razy podać ten kod, więc Ty bądź lepiej zorganizowany
Sprawa może być gaźnikowa. Zapłon z niesprawnościami byłby jeszcze bardziej dotkliwy w wyższych obrotach. Wyjmij dysze i przedmuchaj, można to zrobić bez rozbierania gaźnika, potrzebujesz tylko śrubokręt i pensetę (lub wsuwkę do włosów - ja takiej używam ).
Wiem już na bank - zapłonu się nijak nie reguluje (chyba że patentami).
Podaj dokładny kod silnika to Ci powiem jaki ma być moduł. I dokładny kod gaźnika - Weber 32 drt
Palindo miał mi 20 razy podać ten kod, więc Ty bądź lepiej zorganizowany
Sprawa może być gaźnikowa. Zapłon z niesprawnościami byłby jeszcze bardziej dotkliwy w wyższych obrotach. Wyjmij dysze i przedmuchaj, można to zrobić bez rozbierania gaźnika, potrzebujesz tylko śrubokręt i pensetę (lub wsuwkę do włosów - ja takiej używam ).
żuwik, no właśnie słyszałem że twoja renówka bardzo mało pali, niestety nie można tego powiedzieć o naszej. dlaczego nie można regulowac zapłonu?kręcąc aparatem zapłonowym nie będzie reakcji? kable świece nowe. żuwik, ty też masz webera drt? ciekawy jestem jakby jeździła renia sabci na założonym na chwile module od ciebie, szkoda że nie jesteś z Krakowa. podaj proszę jaki ty masz symbol na module zapłonowym. kodu silnika nie znam bo tabliczki nie ma znamionowej ale padlindo mówił że c2j
Jak nie ma tabliczki znamionowej to mała masakra. Trzeba by odczytywać numer z wałka rozrządu i sprawdzić kompresję żeby mieć pewność który to silnik.
Kręcenie rozdzielaczem (bo tam aparatu nie ma) nic Ci nie da. Moment w którym iskra idzie na rozdzielacz zależy od modułu, natomiast sam rozdzielacz służy tylko i wyłącznie do przekazania jej na odpowiedni cylinder.
Generalnie wygląda na to że masz zapłon kompletnie nie tak. Ale ja mam jedno podejrzenie, potrzebuję jak pisałem numer gaźnika (Weber 32 DRT ) i modułu (RE???).
Kręcenie rozdzielaczem (bo tam aparatu nie ma) nic Ci nie da. Moment w którym iskra idzie na rozdzielacz zależy od modułu, natomiast sam rozdzielacz służy tylko i wyłącznie do przekazania jej na odpowiedni cylinder.
Generalnie wygląda na to że masz zapłon kompletnie nie tak. Ale ja mam jedno podejrzenie, potrzebuję jak pisałem numer gaźnika (Weber 32 DRT ) i modułu (RE???).
1. A co się dzieje jak wypniesz króciec podciśnienia z modułu (nie z gaźnika) i zaślepisz go np. śrubką? Jak wtedy pracuje? Jeśli dalej źle, spróbuj inaczej:
2. Zrób sobie kabelek zakończony oczkiem/wsówką/łotewer i daj go pod masę a drugi koniec do wolnego slota w module. Są tam 3 piny, zmasuj ten najbliżej sąsiedniej kostki,. nie środkowy ani ten od brzegu. I sprawdź co wtedy.
Jak to nic nie da to przechodzimy do dysz.
2. Zrób sobie kabelek zakończony oczkiem/wsówką/łotewer i daj go pod masę a drugi koniec do wolnego slota w module. Są tam 3 piny, zmasuj ten najbliżej sąsiedniej kostki,. nie środkowy ani ten od brzegu. I sprawdź co wtedy.
Jak to nic nie da to przechodzimy do dysz.