Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

VIN czy aby na pewno GTT?

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Patryk3285
Posty: 4
Rejestracja: 14 stycznia 2013, 21:14
Lokalizacja: Bielsko bia³a

VIN czy aby na pewno GTT?

Post autor: Patryk3285 »

Witam
Zakupiłem ostatnio samochód mianowicie Renault 5 GT turbo, i chciał bym się upewnić czy numery zgadzają się... z całą resztą, w serwisie nie są w stanie udzielić mi odpowiedzi bo to 86:)) ponoć.

VIN VS5C40505H... pomożecie??:)
Ostatnio zmieniony 26 stycznia 2013, 23:00 przez Patryk3285, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

C405 to typowe dla turbo

poczatek mi sie tylko nie podoba VS5 wskazuje na Hiszpanie

a turbawki z tego co wiem byly klepane tylko we francji
Patryk3285
Posty: 4
Rejestracja: 14 stycznia 2013, 21:14
Lokalizacja: Bielsko bia³a

Post autor: Patryk3285 »

teoretycznie wszystko się zgadza, w dowodzie 5 GT karoseria od Turbo, nawet kolor w oryginale:) (pomijając rude wstawki) przyjmując że to VIN od GTT da się po nim odróżnić PH1 od PH2? bo sama karoseria chyba bez różnic, pomijając wlot do chłodzenia gaźnika.

[ Dodano: 24 Styczeń 2013, 21:15 ]
Jakieś pomysły na Hiszpańskie "GTT"? :)
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

poczatek mi sie tylko nie podoba VS5 wskazuje na Hiszpanie
a turbawki z tego co wiem byly klepane tylko we francji
Ze trzy lata temu gdy szukaliśmy części do naszej turbawki, trafiliśmy na na dobrze ukrytą w trawie karoserię od GTT założonym silnikiem F2N. Wszelkie cechy charakterystyczne budy wskazywały na GTT i też miała vin z Hiszpanii w dodatku wybity na lewym kielichu. Może jednak robili też w Hiszpanii?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

faza 1

Obrazek


faza 2

Obrazek



mozna rozroznic po wlocie na tylnym poszerzeniu oraz inny grill przod zderzak przod wiekszy spojler (faza2) to tak teroretycznie najlatwiej :)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Skoro 86' to musi być ph1.
ODPOWIEDZ