Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jaki smar?

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

pako

Jaki smar?

Post autor: pako »

Witam ,wymieniam osłony przegubów napędowych tzn.krzyżaka i zewnętrznego i nie jestem pewien jakiego smaru użyć-grafitowanego czy zwykłego towotu.Wie ktoś?
Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 321
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Post autor: kurylek »

Powinieneś dostać smar razem z osłoną przegubu
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Grafitowy. zwykły towot nie ma takiego smarowania jak grafit
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
jjmag

Post autor: jjmag »

zwykly towot ma takie same właściwości smarne jak grafitowy chodzi tylko o to że grafitowy nie zapieka się pod wpływem wysokich temperatur
vino1986

Post autor: vino1986 »

jjmag pisze:grafitowy nie zapieka się pod wpływem wysokich temperatur
chyba mylisz miedziany smar z grafitowym. do przegubow daje sie tylko i wylacznie smar grafitowy.

grafitowy wlasnie sie jjmag zapieka. sprobuj sobie np posmarowac sruby w piastach od kol posmarowac grafitem a pozniej je odkrecic jak sie zapieka... niekiedy dramat
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Grafitowy jest właśnie odporny na wysoką temp oraz na duże przeciążenia które występują w przegubach.

a to co się zapieka to zwykły towot + ruda
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ