Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zawór zwrotny

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Zawór zwrotny

Post autor: żuwik »

Chyba mi strzelił bo co rano trzeba pokręcić nim zapali. Jak już zapali po sekundzie gaszę i odpala na rys. Obstawiam że paliwo się cofa w przewodach (cofnie się aż tak bardzo żetrzeba kręcić 15-20 sekund?). Pytanie gdzie jest zawór zwrotny - w pompie?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zaworkow jes kilka - w pompie... kupuje sie zestaw naprawczy jakichs tam membranek i zaworkow....
żuwik

Post autor: żuwik »

Po co aż kilka w pompie? ....

Kupię pompę ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no ja tam nie wiem dokladnie jakies tam sa zaworki membranki i takie tam... nie widizalem tego na wlasne oczy to nei wiem jak to wyglada...
Karol

Post autor: Karol »

jaka pompa?? przeponowa napędzana z wałka??

są dwa zaworki w korpusie i membranka.
zdaje mi się że te zaworki pracują naprzemiennie. i są na sprężynkach. to takie małe krążki. na ośce i sprężynce. jak się sprężynki wyrobiły, to może się cofać...:P

nowa pompa przeponowa to chyba 90 zeta... :-P
yobi

Post autor: yobi »

Zresztą zestawu naprawczego i tak nigdzie nie kupisz ja w każdym sklepie w Krakowie byłem i nigdzie tego nie mieli - powiedzieli że już nie robią bo sie nie opłaca...
Karol

Post autor: Karol »

pewnie, że sie nie opłaca, a jak kupisz nówkę, to masz długo spokój... jak chcesz, to mam zaworki ze starej pompy, gdzie membrana przecieka...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

teraz juz sie nie kupuje i nawet sie nie kupi zestawu naprawczego do pompy paliwa
Karol

Post autor: Karol »

no najlepiej kupić nufkę...
frantic

Post autor: frantic »

mam ten sam problem u siebie, nie da sie jakiegoś osobnego wężyka zwrotnego na przewodach założyć?
Karol

Post autor: Karol »

ale ale... to chyba o rożnych pompach mówimy... :-P u mnie (sofabex) jak jest za dużo paliwa to na pompie z góry jest rurka z przewodem zwrotnym do baku...
ODPOWIEDZ