Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

W jakiej pozycji najłatwiej wyjąc skrzynke z biegami z reni?

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

xxmizixx

W jakiej pozycji najłatwiej wyjąc skrzynke z biegami z reni?

Post autor: xxmizixx »

Witam mam pytanie . Jak najłatwiej wyjąć skrzynię biegów z reni ? czy od dołu ,od góry ,czy w kanale, może na podnośniku a może najlepiej położyć ją na kołyskach na bok ?
Kali___

Post autor: Kali___ »

najlepiej to wyrwać razem z silnikiem
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

nie kłam. ze zwyklaka wychodzi bez problemowo do gory
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

jeżeli masz jb5 to wyjdzie do góry. odciągasz od silnika przekręcasz tak żeby wlew oleju był na dole i delikatnie wyciągasz do góry kręcąc nią w lewo i prawo tak żeby pasowała i gotowe. u mnie wyszła bez odkręcania parownika. a jak popuścisz trochę sanki to i ta dłuższa wyjdzie
tel. 694-451-356
Obrazek
ODPOWIEDZ