Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana cylinderka i okładzin

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

matej

Wymiana cylinderka i okładzin

Post autor: matej »

Dziś dokonałem obdukcji tylnych hamulców, bo wczoraj i dziś rano kilka razy podczas hamowania przy małej prędkości blokowało mi się tylne prawe koło. Okazało się, że właśnie z prawej strony odkleiły się okładziny ścierne, bo wycieka płyn hamulcowy z cylinderka do wnętrza bębna. Jest strasznie usyfione w środku i jest dużo pomarszczonej farby. Zastanawiam się, czy dam radę wymienić cylinderek sam. Bo z okładzinami to chyba jakoś bym sobie poradził.

Pozdrowionka
shark

Post autor: shark »

obawiam się że będzie Ci ciężko odkręcić sam przewód... a na bank będziesz potrzebował kogoś do odpowietrzenia układu. najlepiej weź oczyść gwint przewodu i zalej go odrdzewiaczem i niech to postoi trochę czasu, a jak będziesz odkręcać to delikatnie żeby nie zniszczyć łebka. przygotuj sobie dobrego morsa a i palnik nie będzie złą rzeczą
ODPOWIEDZ