Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Remont silnika GTT.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

zbigwt

Remont silnika GTT.

Post autor: zbigwt »

Witam wszystkich po długiej przerwie. Silnik rozebrany, zdiagnozowany i czeka na remont.
Potrzeba dużo części. Powiedzcie gdzie to dostać najlepiej. W salonie Renault potraktowali mnie jak śmiecia.
Potrzeba:
-tuleje
tłoki +pierścienie
panewki główne i korbowodowe
półpierścienie dystansowe wału
uszczelniacze przód i tył wału
uszczelka pod głowice ( nie do zajechania)
rozrząd komplet
uszczelki pod tuleje
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

wszystko kupisz u Jacka Kordusa, składał mój silnik i byłem bardzo zadowolony!!
wszystko u niego kupisz!! www.re5pect.pl
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

poza rozrzadem tez u mnie mozna wszytko dostac :)
mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

u mnie też by się coś znalazło.
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 878
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

hej a mozecie podac koszta bo mnie tez ta sprawa ciekawi!!??
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

www.re5pect.pl + kalkulator :P
ew. masz tam z robocizna
Re5peGTT

Post autor: Re5peGTT »

widze ze nie jestem sam :-|
Wczoraj jak odpaliłem i zobaczyłem niebieską chmurę z rury to się nieco przeraziłem (najbardziej wystraszył się portfel).
Może wie ktoś gdzie w okolicach Krakowa można dostać niedrogie pierścienie, uszczelkę pod głowicę i ewentualnie tuleje + uszczelniacze?
Będę bardzo wdzięczny za każdą informację!
pablo

Post autor: pablo »

ja jakiś czas temu reanimowałem silniczek po zatarciu.z pomocą przyszedł mi pan z Podlasia za co dziękuje :mrgreen: .ale to tylko na pewien czas. Bo zeby silniczek chodził jak masełko kapitalka jest nie unikniona. p.s ta strona jacka jest ok! wreszcie znalazłem napinacz rozrządu- :-D hyle czoła. pozdro dla wszystkich aż miło zaglądać na forum zawsze cos ciekawego
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Re5peGTT pisze:.... niedrogie pierścienie, uszczelkę pod głowicę i ewentualnie tuleje + uszczelniacze?.....
niedrogich nie ma do GTT - do GTT... jak chcesz to auto naprawiac po kosztach to odrazu sprzedaj komus, kto ma pojecie co to jest... zanim do konca je zajedziesz... sorry ale taka jest brutalna prawda - aby doprowadzic GTT do porzadku trzeba wiele wiedzy zapalu i jeszcze wiecej kasy... a gdize szukac czesci masz napisane czarno na bialym troszke wyzej...
zbigwt

Post autor: zbigwt »

Widze Lodoo, że nadal bawisz się w R5, ale GTT boisz sie jak ognia. Ja też miałem GTT juz rzucić, ale robie cały silnik.
Powody? : 1)Duże pieniądze już w samochodzik utopiłem i po remoncie silnika będzie to prawie nówka.
2)Niczym się tak fajnie nie jezdzi , jak tym malcem.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

ogolnie ja na remont silnika z robocizna lekka reka dalem kolo 2500 ( plus oleje i inne bajerki pod 3000 doszlo) jzu prwaie dwa lata temu robocizna po znajomosci czesi po moich cenach zakupu
zbigwt

Post autor: zbigwt »

wasq - to w miarę tanio remoncik opędziłeś. I jak się przez te dwa lata sprawuje ??? Ile przejechałeś i czy były problemy z silniczkiem ? masz podkrecona czy na normalnym ciśnieniu ????
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

tanio bo pracuje w sklepie i czesci mialem po kosztach normalnie byloby jeszze jakies ponad 500 drozej jak nie wiecej :P
mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

jak to mawiają starzy Polacy szkłem się pewnej części ciała nie wytrze.nie da rady wymieniać starego na stare i ostro zapieprzać.ten sprzęt sporo może ale niech się nikomu nie zdaje,że więcej niż 1,0 bara na seryjnych i nawet nowych gratach zdzierży.A jak ma bombą latać to motor kosztuje od 15 tysiaków w górę.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

kali latal na 1,4bara na seryjnym silniku i to nie z gtt a zwyklym 1,4 z osprzetem gtt dosc dlugo i zajechal sprzeglo, a silnik nie chcial zdechnac :-D niech sam sie wypowie co i jak ja wiem tylko tyle :-D
ODPOWIEDZ