Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
lub jak ja mam felgi z rekina (bmw) i sa super a w gtt będę miał poszerzane od r19 chyba hi hi i tez jak wasq je przymierzał do swojej r5 to wyglądały całkiem całkiem!!
5 kanciastych ramion rant i niski profil na 7j15 albo gleba, ale prawdziwa, a nie -30mm i kółka szerokie 13 lub 14 takie wklęsłe jakieś typu mangelsy 7j13 albo ATS Classic 8j13, borbet T 8j14 w polerce...
coś w ten deseń...
jak dla mnie to jakieś 15 na 6 cali szerokie z balonikiem to pomyłka... albo 13 alus i opona na profilu 70... tragedia...
dobry patent to gleba porządna i poszerzone dojazdówki z normalną oponą
wsmpw pisze:kurde ale bez przesady ja chce tym samchodem jeździć a nie patrzeć jak stoi na asfaldzie
no i w czym problem??
7j13 175/60 -55mm z przodu (ale prawdziwe obniżenie zmierzone w stosunku do serii, a nie podane przez sprzedającego sprężyny), 1 ząbek z tyłu
rok czasu bez problemów... a jakoś specjalnie nie uważałem... jedyne co to trochę na progach zwalniających wydechem szorowałem...
nic nie obcierało... jedynie w 4 osoby na takich płynnych nierównościach poprzecznych, przy większych prędkościach... ale błotniki (nadkola) miałem podcięte (foto1) i podgięte/wyciagnięte tak rekami, bez klepania