Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Maglownica czy taka sama

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

lukasz1988
Posty: 69
Rejestracja: 2 stycznia 2011, 16:41
Lokalizacja: Wo³omin

Maglownica czy taka sama

Post autor: lukasz1988 »

Siema.
Mam R5 1.1 z 1989 r 3 drzwiowa zakupiłem drugą z 1988r 1721cm do wymiany jest maglownica i teraz pytanie czy od 1.1 będzie pasować do 1.7?
Szukałem na forum ale nic nie mogłem znaleźć.
I ciężko jest z wymianą amortyzatorów?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Ogólnie maglownice pasują. Jeśli te 1.7 to GTX to jest taka sama, jeśli GTE to ma mniej obrotów do pełnego skrętu.

Wymiana amortyzatorów w R5 jest bardzo prosta. Klucz 18 i 13 aby wyjąć kolumnę Naturalnie do rozpięcia potrzebny jest ściągacz do sprężyn. Przy okazji musisz być przygotowany na to że guma kolumny i łożysko będzie do wymiany.
lukasz1988
Posty: 69
Rejestracja: 2 stycznia 2011, 16:41
Lokalizacja: Wo³omin

Post autor: lukasz1988 »

Tak tak GTX.
Wielkie dzięki za pomoc.
Temat do zamknięcia.
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

tommies pisze:jeśli GTE to ma mniej obrotów do pełnego skrętu.
wiesz moze o ile wzgledem seri z campusa?
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Jeśli dobrze pamiętam to:

Normalny magiel 630 stopni w jedną stronę

GTE i GTT 540 stopni w jedną stronę najłatwiej tak mi było wytłumaczyć :)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

A ze się tak zapytam - dlaczego wymieniasz magiel???
lukasz1988
Posty: 69
Rejestracja: 2 stycznia 2011, 16:41
Lokalizacja: Wo³omin

Post autor: lukasz1988 »

Wymieniam z powodu zbyt dużych luzów:D

Trochę pracy było przy przełożeniu ale jest ok:D
Sylwó¶
Posty: 265
Rejestracja: 1 grudnia 2009, 12:55
Lokalizacja: Lubartów
Gender:

Post autor: Sylwó¶ »

co do pasowania to kupiłem od campusa i nie pasowało do mojego campusa :[
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Mocowania do sanek są zawsze takie same. Jedyne czym się mogą różnić w kwestii dopasowania do samochodu to mocowanie do kolumny kierowniczej - na kwadrat lub na wieloklin.
Sylwó¶
Posty: 265
Rejestracja: 1 grudnia 2009, 12:55
Lokalizacja: Lubartów
Gender:

Post autor: Sylwó¶ »

dokładnie i to u mnie się nie zgadzało
Awatar użytkownika
inters
Posty: 20
Rejestracja: 18 grudnia 2011, 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: inters »

Sylwóś pisze:dokładnie i to u mnie się nie zgadzało
Ja u siebie mam od CLIO I. Trzeba niestety przełożyć stary krzyżak bo nie pasuje a poza tym to samo. Dodam że moje jest ze wspomaganiem. A nie chcesz wspomy? Działa super. Teraz kupiłe taki magiel na allegro za 50zł klp. na zapas. Za taką kasę się opłaca.
Driftunio
Posty: 32
Rejestracja: 15 grudnia 2011, 09:45
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Driftunio »

można też oddać do regeneracji w podobnych cenach
Jak się pomylę albo jest coś do poprawienia to PW albo GG :P proszę
gg:9665343
Driftować można każdym autem samochód niema znaczenia liczy sie kierowca i trening
ODPOWIEDZ