Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Głowica 1.1 1.2 PROBLEM
Moderator: Moderatorzy
Głowica 1.1 1.2 PROBLEM
Wiatm
Niedawno kupilem R5, ale okazalo sie ze ma peknieta glowice zaworow. Niestety poprzedni wlasciciel gustowal w przeszczepach podzespolow i nie jestem pewnien jaki dokladnie zamontowany jest silnik 1.1 czy 1.2...
Jezeli ktos posiada fotki glowic z tych 2 silnikow to prosil bym o zamieszczenie bo nie oplaca mi sie kupowac 2 roznych glowic i sprawdzac ktora jest urzyta w moim aucie
Z gory dziekuje i czekam na odpowiedz.
Niedawno kupilem R5, ale okazalo sie ze ma peknieta glowice zaworow. Niestety poprzedni wlasciciel gustowal w przeszczepach podzespolow i nie jestem pewnien jaki dokladnie zamontowany jest silnik 1.1 czy 1.2...
Jezeli ktos posiada fotki glowic z tych 2 silnikow to prosil bym o zamieszczenie bo nie oplaca mi sie kupowac 2 roznych glowic i sprawdzac ktora jest urzyta w moim aucie
Z gory dziekuje i czekam na odpowiedz.
Lodoo pisze:w R5 nie ma i nigdy nie bylo silnika 1,2.....

Lodoo byl silnik 1,2
moc 55 KM
zeby nie byc goloslownym http://thesupercinq.free.fr/motorisation.htm
pozdro

W dowodzie rejestracyjnym jest napisane, ze ma 1.1 ale gdy kupilem uszczelke pod glowice okazalo sie, ze w 1.1 cylindry nie sa idealnie okragle (cos w stylu elipsy) i jak sie dowiedzialem zawory w 1.1 maja rozna wieklosc, a w "tym" co mam zawory sa jednakowej wielkosci i gdy zdemontowalem uszczelke i poszedlem z nia do sklepu okazalo sie, ze jest to uszczelka do silnika 1.2...i niestety to nie byla wina tylko uszczelki tylko peknietej glowicy.. i teraz mam problem jaka glowice kupic.. 

Kup silnik
i nie baw się w dokładanie pieniędzy do szrota 1.1 anie to nie ekonomiczny silnik ani dynamiszny...
Zawsze wszstkim tak polecano na forum jak masz zamiar dłubać się z 1.1 i pakować pieniądze to lepiej poszukać silnika większego...
Polecam 1.4 na gaźniku
mam i możesz po nigo przyjechać w każdej chwili...

Zawsze wszstkim tak polecano na forum jak masz zamiar dłubać się z 1.1 i pakować pieniądze to lepiej poszukać silnika większego...
Polecam 1.4 na gaźniku

A czemu to nie 1.4 na gaźniku
Miałeś jakieś przygody 
Co do tego co ja mam o kolega zamówił już to jest w fajnym stanie nieduży przebieg chodzi równiutko nie kopci nic w nim nie strzela więc robota przy 1.1 a zakup 1.4 za 400 ze skrzynką i resztą rupieci... bezcenne
Oddałem za tyle bo chcę się go pozbyć i zacząć w końcu złomka rozbierać i partsy segregować


Co do tego co ja mam o kolega zamówił już to jest w fajnym stanie nieduży przebieg chodzi równiutko nie kopci nic w nim nie strzela więc robota przy 1.1 a zakup 1.4 za 400 ze skrzynką i resztą rupieci... bezcenne

Oddałem za tyle bo chcę się go pozbyć i zacząć w końcu złomka rozbierać i partsy segregować

Dobrze jak tam sobie chcesz...arex2006 pisze:Qucorku nie zgadzam się z Tobą że 1.1 nie jest ekonomiczny
kręcę się w towarzystwie posiadaczy pand, sejczentów, czinkłeczentów, felicji, polówek a nawet clio 2 gen
uwierz mi, w porównaniu do tych aut moje 1,1 jest ekonomiczne.
gorzej z dynamiką
Unikorn ja ze swoim całym autkiem przm jedną wielką przygodę...