Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Głowica 1.1 1.2 PROBLEM

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

t0bin

Głowica 1.1 1.2 PROBLEM

Post autor: t0bin »

Wiatm
Niedawno kupilem R5, ale okazalo sie ze ma peknieta glowice zaworow. Niestety poprzedni wlasciciel gustowal w przeszczepach podzespolow i nie jestem pewnien jaki dokladnie zamontowany jest silnik 1.1 czy 1.2...
Jezeli ktos posiada fotki glowic z tych 2 silnikow to prosil bym o zamieszczenie bo nie oplaca mi sie kupowac 2 roznych glowic i sprawdzac ktora jest urzyta w moim aucie

Z gory dziekuje i czekam na odpowiedz.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jest taki dzial na forum w ktorym nalezy sie przywitac powiedizec cos o sobie...

w R5 nie ma i nigdy nie bylo silnika 1,2.....
morion

Post autor: morion »

Lodoo pisze:w R5 nie ma i nigdy nie bylo silnika 1,2.....
:shock:

Lodoo byl silnik 1,2
moc 55 KM

zeby nie byc goloslownym http://thesupercinq.free.fr/motorisation.htm

pozdro :-)
t0bin

Post autor: t0bin »

To chyba "cos" takiego mam... a posiada ktos przypadkiem jakies zdjecia glowicy do tego silnika..?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ale jajka....
sorki
reke bym dal sobie uciac :shock:
:oops:
el_palindo

Post autor: el_palindo »

Lodoo pisze:ale jajka....
sorki
reke bym dal sobie uciac :shock:
:oops:
skleroza :-P

na poprzednim forum był koleś :V71: czy jakoś tak - chyba nawet z wrocławia i miał też 1.2
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tomek... eee on nie mial 1,2 a 1,1.. chyba :-D hehehe

mniejsza o to...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

była na allegro taka zeszpecona i miała 1.2 taka do KJS robiona w wiejskim była...
t0bin

Post autor: t0bin »

W dowodzie rejestracyjnym jest napisane, ze ma 1.1 ale gdy kupilem uszczelke pod glowice okazalo sie, ze w 1.1 cylindry nie sa idealnie okragle (cos w stylu elipsy) i jak sie dowiedzialem zawory w 1.1 maja rozna wieklosc, a w "tym" co mam zawory sa jednakowej wielkosci i gdy zdemontowalem uszczelke i poszedlem z nia do sklepu okazalo sie, ze jest to uszczelka do silnika 1.2...i niestety to nie byla wina tylko uszczelki tylko peknietej glowicy.. i teraz mam problem jaka glowice kupic.. :)
Qucor

Post autor: Qucor »

Kup silnik :mrgreen: i nie baw się w dokładanie pieniędzy do szrota 1.1 anie to nie ekonomiczny silnik ani dynamiszny...

Zawsze wszstkim tak polecano na forum jak masz zamiar dłubać się z 1.1 i pakować pieniądze to lepiej poszukać silnika większego...

Polecam 1.4 na gaźniku :lol: mam i możesz po nigo przyjechać w każdej chwili...
unikorn

Post autor: unikorn »

Hehe i znowu to samo Qucor, zgadzam się z jednym wyjątkiem. Nie polecam 1,4 na gaźniku :P no chyba, że silnik igła i nie trzeba nic z nim robić...
Qucor

Post autor: Qucor »

A czemu to nie 1.4 na gaźniku ?? Miałeś jakieś przygody ??

Co do tego co ja mam o kolega zamówił już to jest w fajnym stanie nieduży przebieg chodzi równiutko nie kopci nic w nim nie strzela więc robota przy 1.1 a zakup 1.4 za 400 ze skrzynką i resztą rupieci... bezcenne :mrgreen:

Oddałem za tyle bo chcę się go pozbyć i zacząć w końcu złomka rozbierać i partsy segregować 8-)
arex2006

Post autor: arex2006 »

Qucorku nie zgadzam się z Tobą że 1.1 nie jest ekonomiczny :)

kręcę się w towarzystwie posiadaczy pand, sejczentów, czinkłeczentów, felicji, polówek a nawet clio 2 gen :)

uwierz mi, w porównaniu do tych aut moje 1,1 jest ekonomiczne.

gorzej z dynamiką :)
unikorn

Post autor: unikorn »

Qucor pisze:A czemu to nie 1.4 na gaźniku ?? Miałeś jakieś przygody ??
Mam przygodę ;)
Qucor

Post autor: Qucor »

arex2006 pisze:Qucorku nie zgadzam się z Tobą że 1.1 nie jest ekonomiczny :)

kręcę się w towarzystwie posiadaczy pand, sejczentów, czinkłeczentów, felicji, polówek a nawet clio 2 gen :)

uwierz mi, w porównaniu do tych aut moje 1,1 jest ekonomiczne.

gorzej z dynamiką :)
Dobrze jak tam sobie chcesz...

Unikorn ja ze swoim całym autkiem przm jedną wielką przygodę...
ODPOWIEDZ