Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wypadające zabezpieczenie układu różnicowego..

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

xxmizixx

Wypadające zabezpieczenie układu różnicowego..

Post autor: xxmizixx »

Witam wszystkich forumowiczów. Mam takie pytanko do was. Czy zamiast tego pierścienia od zabezpieczenia układu różnicowego, mogę włożyć pierścień segera ? Myślicie że wytrzyma on takie natężenie ? Wiem że mógł bym to włożyć i sprawdzić , ale nie chciał bym żeby rozpieło mi się to gdzieś po trasie ....Pozdrawiam . EMil
Arti

Post autor: Arti »

po co kombinować, bo nie rozumiem
nie lepiej włożyć to co ma być
najlepiej oryginał
xxmizixx

Post autor: xxmizixx »

tak tylko stary pierścień jest pogięty , i zniszczony . jak go włożę to znów wypada. Jeżeli wiesz gdzie mogę kupić nowe ,to z chęcią się dowiem ...
sebasport

Post autor: sebasport »

ASO :lol: :mrgreen:
xxmizixx

Post autor: xxmizixx »

a nie wiecie jakiej grubości powinien być ten pierścień ? bo wydaje mi się że ktoś go wkładał i że jest za gruby i że nie mieści się w rowku :(
Arti

Post autor: Arti »

mogę Ci wyjąć, ale używka
o nowy pytaj w ASO
xxmizixx

Post autor: xxmizixx »

wiesz takie wyjmowanie i wkładanie tego typu rzeczy nie służy im za dobrze. lepiej kupić nowe.. Niby kawałek blaszki a za tyle odpowiada. Jak nie znajdę nigdzie oryginału , wsadzę tego segera . W motorach większość zabezpieczeń się opiera na pierścieniach segera . Może i w tym wypadku nie zawiedzie...
Arti

Post autor: Arti »

rób jak chcesz
rozpięty dyfer zrobi Ci sieczkę z paczki
ale powodzenia
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

podjedz do ASO i kup nowy.... dostaniesz bez problemu... po co kombinowac z segerami??
unikorn

Post autor: unikorn »

Może Emil nie wie co to ASO, ja też kiedyś nie wiedziałem.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Dopiero co kupowalem 46,12 w ASO komplet podkladka regulujaca plus zabezpieczenie segera. Wymienilem u siebie ale tylko dlatego ze mialem :) stare to normalnie nowka, roznica sowmiarka nie mierzalna po mikroskopijnym ranciku to moooze 1/10 mm. Jakbym wiedzial ze potrzebujesz to bym przywiozl i wyslal ci za free.

A co do mieszczenia sie w rowku - musisz miec szczypce segera lub chocby takie dlugie stozkowe inaczej to moze byc niezla zabawa. Nawet szczypcami segera kilka minut trzeba sie pobawic.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

unikorn pisze:Może Emil nie wie co to ASO, ja też kiedyś nie wiedziałem.
to EMIL ma Google... moze sobie poszukac co to...
unikorn

Post autor: unikorn »

...może nie wie co to Google :-/
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to pozostawie bez komentarza i ucinam ta bezsensowna dyskusje :-P
xxmizixx

Post autor: xxmizixx »

Oj tam rozpisaliście się nadaremnie wy tu piszecie o sklepach samochodowych i googlach a przez ten cza moja renia zrobiła 700km;)
ODPOWIEDZ