Oskar i Kasia pisze:druga sytuacja. wbijam 4 bieg jade kolo 90 km cos jakby tarło wbijam 5 jeszcze mocniej na nizszych predkosciach troszke slychac ale im szybciej tym glosniej
cześć, miałem kiedyś coś takiego w alpinie-okazało się że przez uszkodzony uszczelniacz półosi wyleciało sporo oleju ze skrzyni biegów i padł mechanizm różnicowy (to tarcie to były odgłosy pracującego na sucho mechanizmu)-do tego stopnia że zablokowało mi koła i samochód się poprostu zatrzymał z piskiem opon, ci co jechali za mną byli mocno zaskoczeni i niedużo brakowało do wypadku. Inną przyczyną może być porostu zużywanie się kół zębatych w tym mechaniżmie-po rozebraniu go będą widoczne wyrażne ślady współpracy poszczególnych zębatek-ślady te jeśli są to muszą być równomierne, jeśli nie będą równomierne to znaczy że poszczególne elementy mechanizmu różnicowego nie współpracują jak należy i nie wiem czy w tym aucie jest możliwa jakakolwiek korekcja ich ustawienia.
A może to porostu od łożyska? A raz wyly mi porostu opony zimowe! Pozdr.
[ Dodano: 2 Marzec 2010, 11:04 ]
Oskar i Kasia pisze:trzecia sytuacja cos mi stuka jak mocno skręcę. zaznaczam ze to nie luzy w przeglubach bo wlasnie je wymienilem i nie maja luzu. czy je mozliwe ze przez luzy w drazkach kieroniczych wylania sie taki stukot ?
Luzy w drążkach mogą dawać takie objawy, może to też być wybity sworzeń wachacza i mogą to też być wybite tuleje wachacza.
[ Dodano: 2 Marzec 2010, 11:17 ]
stadeo92 pisze:a może krzywe tarcze hamulcowe?
krzywe tarcze hamulcowe powinny być wyrażnie odczuwalne jako odbicia pedału hamulca w stopę