Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odrdzewianie metodą elektrolityczną

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

carmaker

Post autor: carmaker »

Ale że unikorn pisał że po wysuszeniu pojawia sie nalot rdzy to trzeba to związać i odizolować.
Dam przykład z życia:Megane którą obecnie sie poruszam lakierowałem 6 lat temu poprzedniemu właścicielowi.Autko było popowodziowe ,pordzewiałe ale nie na wylot.Z zewnątrz wszystko zostało po wyczyszczeniu pokryte podkładem reaktywnym standoxa a w profilach cortaninem (tańszy) i zakonserwowane środkami do profili zamkniętych.efekt na stan obecny:nadkola tylne i progi sitko tyle że zeżarło od środka...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Byłem kiedyś poszukiwaczem i chodziłem z piszczałką i co do tej metody to jestem w 100% przekonany tylko trzeba wiedzieć że proces nie może przebiegać szybko bo to nic nie da. Trzeba dobrze obmyć i pomalować najlepiej tego samego dnia. Hammerite do kitu bo po roku i tak ruda wejdzie pod farbę.:/
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
unikorn

Post autor: unikorn »

Nalot z rdzy pojawia się jedynie przy suszeniu expresowym na gazowym palniku. Wczoraj wysuszyłem czyszczony element suszarką i pojawiły się jedynie śladowe ilości rdzy.
vino1986

Post autor: vino1986 »

a jak bys dmuchawka z kompresora osuszyl moze bylo by lepiej :?:
carmaker

Post autor: carmaker »

Testuje!z braku czasu na grubsze grzebanie postanowiłem wyczyścić sobie pare elementów typu uchwyty stabilizatora jakieś podkładki sanek i poduszek itd. metoda zajefajna zwłaszcza na takie małe pokręcone elementy które ciężko wyczyścić mechanicznie czyści sie samo zmieniam jedynie roztwór przy każdym elemencie.Średni czas odrdzewienia małego elementu 1.5 godz. :okok: BRAWA ZA TEN TEMAT POLECAM!!!
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1662
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

pokaż efekt końcowy tego docisku jak wyszło ;)
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

krysiun pisze:pokaż efekt końcowy tego docisku jak wyszło ;)
Docisk był medium odbiorczym rdzy z odrdzewianego elementu :P
ODPOWIEDZ