Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

solex

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

solex

Post autor: jacek1554 »

witam mam r5 1.1 gtl zamieniłem gaznik zenith 32 if 2 na solexa 32 bis i zwiększyło mi się spalanie przed zamianą nie chciał odpalic a teraz odpala elegancko ale dużo pali możecie mi powiedziec co jest przyczyną wysokiego spalania tj 10l/100 km w mieście pozdrawiam
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: solex

Post autor: tommies »

A gaźnik wyregulowany? Byłeś u gaźnikowca?
jacek1554
Posty: 10
Rejestracja: 16 października 2010, 17:29
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: jacek1554 »

tak gaznik jest wyregulowany
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

A zapłon robiłeś? Zawory, a może wacha Ci z baku ucieka, albo wężami sparciałymi i tak naprawdę większość jej gubisz?

[ Dodano: 2 Styczeń 2011, 19:35 ]
A ssanie Ci się otwiera w ogóle? Może na ssaniu śmigasz
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

prosty test wykręć świece i sprawdź kolor elektrod i jeszcze na nagrzanym silniku naciśnij gwałtownie pedał gazu do oporu i oserwuj jaki jest kolor spalin i czy płynnie wchodzi na obroty czy może się przydusza i po chwili wkręca. Kolejna sprawa to taka że gaźniki solex 32 bis były montowane w różnych silnikach i możesz mieć gaźnik z większego silnika z większymi dyszami. Na korpusie powinna być blaszka a na niej oznaczenie "repere nr......" i po tym numerze dojdziesz do tego z jakiego silnika jest gaźnik.
ODPOWIEDZ