Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Jak prawidłowo zaślepić EGR ?
Moderator: Moderatorzy
Jak prawidłowo zaślepić EGR ?
Panowie mam problem jak zaslepic prawidłowo egr właśnie zdjąłem kolektory i rozkrecilem i przeczyscilem i dorabiam uszczelki a chciałbym zaslepic egr Pomocy
po co spawać!
odkręć grzybka z wydechowego, zeszlifuj go na płasko, dotnij sobie uszczelkę blaszaną na jego wymiar, potem "kanapka": kolektor/uszczelka/grzybek
podciśnienia pozaślepiaj, elektrozawór odepnij i z głowy
[ Dodano: 24 Styczeń 2017, 23:59 ]
po co spawać!
odkręć grzybka z wydechowego, zeszlifuj go na płasko, dotnij sobie uszczelkę blaszaną na jego wymiar, potem "kanapka": kolektor/uszczelka/grzybek
podciśnienia pozaślepiaj, elektrozawór odepnij i z głowy
odkręć grzybka z wydechowego, zeszlifuj go na płasko, dotnij sobie uszczelkę blaszaną na jego wymiar, potem "kanapka": kolektor/uszczelka/grzybek
podciśnienia pozaślepiaj, elektrozawór odepnij i z głowy
[ Dodano: 24 Styczeń 2017, 23:59 ]
po co spawać!
odkręć grzybka z wydechowego, zeszlifuj go na płasko, dotnij sobie uszczelkę blaszaną na jego wymiar, potem "kanapka": kolektor/uszczelka/grzybek
podciśnienia pozaślepiaj, elektrozawór odepnij i z głowy
Zdjęcia pacjenta
A więc tak dobrałem się do bebechów i co teraz bo za bardzo nie wiem nie jestem mechanikiem a wiele instrukcji usłyszałem czyli najlepiej zeszlifować ta wystające coś z EGR i dać zaślepkę i przykręcić ? czarny silikon czy czerwony?
Panowie pomocy
Panowie pomocy
-
- Posty: 645
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Ja wyciąłem blaszkę po odrysowaniu z grzybka. Nie musi być super piękna. Blaszkę docisnąłem kawałkiem płaskownika i tak przykręciłem. Uszczelniłem to wszystko czarnym silikonem, ale jak jesteś Janusz to możesz zrobić czerwonym:) - będzie przynajmniej znak, że nasi tu byli. U mnie lata od 40000km i jest git.
-
- Posty: 645
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Są i na 1000*C ale stwardnieje i potem nie rozbierze, trza palnikiem grzać. Ale w tym przypadku chyba można.
Użyj takich do kominków np. coś takiego:
https://www.castorama.pl/produkty/insta ... 00-ml.html
https://sklep.vitcas.pl/pl/p/Uszczelnia ... sgodNZwI1A
albo coś takiego:
http://www.vitcas.pl/wysokotemperaturow ... aroodporne
pzdr. J.
Użyj takich do kominków np. coś takiego:
https://www.castorama.pl/produkty/insta ... 00-ml.html
https://sklep.vitcas.pl/pl/p/Uszczelnia ... sgodNZwI1A
albo coś takiego:
http://www.vitcas.pl/wysokotemperaturow ... aroodporne
pzdr. J.
Najprościej do zakładu ślusarskiego lub samemu, jeśli posiada się sprzęt. W miejsce gdzie wchodzi EGR włożyć kawałki pręta aluminiowego i obspawać dokładnie. To samo przy połączeniu kolektorów - nawet jak uszkodzi się uszczelka, to nic nie będzie zasysać.
Skoro masz już na wierzchu kolektor, to przy okazji wyciągnąć z kolektora i zaspawać stado króćców które fabrycznie są tylko zaślepione gumowymi kapturkami.
Równe i niskie obroty w 1.4 mono - bezcenne A za usługi zapłacisz kartą Mastercard lub gotówką
Skoro masz już na wierzchu kolektor, to przy okazji wyciągnąć z kolektora i zaspawać stado króćców które fabrycznie są tylko zaślepione gumowymi kapturkami.
Równe i niskie obroty w 1.4 mono - bezcenne A za usługi zapłacisz kartą Mastercard lub gotówką