Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

dmuchawa

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

czarkek

dmuchawa

Post autor: czarkek »

Witam, chciałbym sie dowiedzieć, czy jest jakiś dostęp (nie chciałbym zdejmować całego panelu przedniego) do dmuchawy, a konkretnie do linki sterującej klapami od dmuchawy, tylko tam przy dmuchawie a nie przy konsoli. Na razie tylko tak pobieżenie patrzyłem, a chciałbym to zrobić przed wyjazdem na wakacje. Jeśli ktoś już bawił sie w naprawianie tego to byłbym wdzięczny za jakieś info.
Pozdrawiam i z góry dzięki
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

do dmuchawy nie ida zadne linki... co najwyzej kabel...
jak zdejmiesz konsole na radio to z boku kolo pedalow bedize drugi koniec linek wychodzacych z panelu sterujacego

a sam wentylator wyciaga sie z podszybia a nie ze srodka
sebasport

Post autor: sebasport »

Jak ktos ma taki wentylator to ja chetnie kupie bo moj jest wychustany na osce i zezi ja stara k.....
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wyjac nasmarowac :-)
trza szarpnac w gore od podszybia

czasem wystarczy go poruszac i jest cicho :-)
żuwik

Post autor: żuwik »

Jak ma luz na ośce niewiele się da zrobić. Jest nierozbieralny.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to racja... jak ma luz to trzeba nowy...
czarkek

Post autor: czarkek »

Lodoo pisze:do dmuchawy nie ida zadne linki... co najwyzej kabel...
jak zdejmiesz konsole na radio to z boku kolo pedalow bedize drugi koniec linek wychodzacych z panelu sterujacego

a sam wentylator wyciaga sie z podszybia a nie ze srodka

U mnie to jest drut, ale mniejsza o nazwę, linka kabel, czy cos tam :P, dzięki za informacje. Pozdrawiam
karkosz

Post autor: karkosz »

drut tam idzie generalnie jeden przez dmuchawe do tej klapki ktora zamyka nam oplyw powietrza przez nagrzewnice,i jest to pod silnikiem witaraka,drugi drucik z konsoli idzie na dol do sterowania na nawiewy,napisz co masz za bolaczke to cos poradzimy,chyba ze nie zamyka Ci sie poprostu ta klapka co oniej pisalem wyzej i caly czas nawet po przekreceniu zmine/cieple grzeje Ci na nogi glownie.
foggi

Post autor: foggi »

zuwik pisze:Jak ma luz na ośce niewiele się da zrobić. Jest nierozbieralny.
jest rozbieralny ja mam po regeneracji u takiego mojego magika elektryka wszystkie tuleje wymienione naprawiony komutator szczotki itd. 30 pln :-P
żuwik

Post autor: żuwik »

No ja za tyle dorwałem dmuchawę ;)

No rozbieralny w sumie jest, ale nie za pomocą imadła i śrubokręta. Nie na śrubkach w tym sensie.

Fakt faktem dużo taniej niż nówka, nawet jeśli miałeś rabat 50% ;)
Yakkul

Post autor: Yakkul »

silniczki od dmuchawy chyba są jednym z najbardziej awaryjnych części w starszych renówkach. Była to najglośniejsza rzecz w aucie, probowalem samemu zregenerować tuleje, ale roboty od groma pierwszy silniczek rozsypał mi się kupiłem drugi na szrocie ale chałasował prawie tak samo glośno. Kupiłem na allegro dmuchawę od clio2 wstawiłem ją w miejsce tam gdzie standardowo kładzie się lewarek i klucz do kół - pod maską a w miejsce starego wentylatora zamocowalem aluminiową okrągłą rurę 180mm średnicy (taką jak się stosuje w wentylacjii AGD ) podłączyłem z nową dmuchawą i śmiga że miło. Kilka dni roboty ale efekt gwarantowany. Przy maksymalnej otwartej przesłonie i maksymalnych obrotach wiatraka jak otwarte są tylko "kratki" za mocno wieje w twarz . Ale jak rozdzieli się obieg na górę dół i kratki to o wiele przyjemniej jeździć w dzisiejsze upały. Może nie to co klima ale są i dużo taniej
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a udal osie jakos wyminąć mechanizm wycieraczek?? pokaz jakies fotki 8-)
karkosz

Post autor: karkosz »

No wlasnie te nasze ciegna od wycieraczek ale te rury sa dosc podatne na ksztaltwanie,ja u siebie dorwalem wiatrak z 95r. z reni i jest ok.(inaczej juz tam to rozwiali niz u mnie siedzi sam silnik bez tej kratki)pierwszy ktory tam podczas sciagania samego smigla pourywalem drutu na wirniku ale dalo sie dolutowac az tak ciezko nie bylo.
Yakkul

Post autor: Yakkul »

jasne że wrzucę fotki ale to troszkę potrwa, poprzerabiałem wiele rzeczy i chętnie się podzielę wiadomościami.
Cięgna do wycieraczek zawadzały o rurę więc musiałem ją lekko odkształcić i jest oki, cieniutka blacha rury łatwo się modeluje a jest na tyle szczelna że nie przepuszcza powietrza, jak nikt nie zamierza trzymać w tym miejscu narzędzi nic się nie stanie.
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Tak wygląda moja dmuchawa którą wcześniej opisywałem

Obrazek

Po ściągnięciu plastiku widać że cięgno nie zawadza o rurę

Obrazek
ODPOWIEDZ