Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wymiana półosi<lewa>
Moderator: Moderatorzy
Wymiana półosi<lewa>
Witajcie. Byłbym wdzięczny za pomoc w tym temacie
Nigdy nie zabierałem się za mechanikę więc proszę o instrukcje najlepiej krok po kroku jak się zabrać za wymiane LEWEJ półosi
Dzięki i liczę na pomoc
Nigdy nie zabierałem się za mechanikę więc proszę o instrukcje najlepiej krok po kroku jak się zabrać za wymiane LEWEJ półosi
Dzięki i liczę na pomoc
1. spuszczasz olej ze skrzyni
2. odkrecasz pierscien = 3 sruby 13 przy skrzyni tryzmajacy gume
3. odkrecasz srube piasty kola klucz 30 oczkowy wygiety
4. odkrecasz sworzen od wahacza - 2 sruby 16 albo 17
5. odkrecasz koncowke drazka od piasty - 17 chyba i mlotek - piaste trzeba oprzec blisko koncowki solidnie o ziemie jakas rura czy klockiem i wybic mlotkiem koncowke - no chyba ze masz sciagacz
6. odkrecasz piaste od amortyzatora - 2 sruby 18
7. wieszasz piaste na kawalku druty za sprezyne czy cos zeby nie wisiala na przewodize hamulcowym
8. zdejmujesz piaste z polosi z wieloklinu
9. wyjmujesz polos
i potem odwrotnie
2. odkrecasz pierscien = 3 sruby 13 przy skrzyni tryzmajacy gume
3. odkrecasz srube piasty kola klucz 30 oczkowy wygiety
4. odkrecasz sworzen od wahacza - 2 sruby 16 albo 17
5. odkrecasz koncowke drazka od piasty - 17 chyba i mlotek - piaste trzeba oprzec blisko koncowki solidnie o ziemie jakas rura czy klockiem i wybic mlotkiem koncowke - no chyba ze masz sciagacz
6. odkrecasz piaste od amortyzatora - 2 sruby 18
7. wieszasz piaste na kawalku druty za sprezyne czy cos zeby nie wisiala na przewodize hamulcowym
8. zdejmujesz piaste z polosi z wieloklinu
9. wyjmujesz polos
i potem odwrotnie
Czytałem kilka razy instukcję i...
Śmiejcie się ale wymiękam nie pcham tam rąk bo jeszcze coś zjeb...
Oddam autko do kumpla mechanika i niech się tym zajmie a przy okazji zauważyłem u kogoś na zdjęciach podwozia sprężynki przy skrzyni może się coś takiego dorobi bo mi drążek lata jak stara ku...
W każdym bądż razie WIELKIE DZIĘKI
Śmiejcie się ale wymiękam nie pcham tam rąk bo jeszcze coś zjeb...
Oddam autko do kumpla mechanika i niech się tym zajmie a przy okazji zauważyłem u kogoś na zdjęciach podwozia sprężynki przy skrzyni może się coś takiego dorobi bo mi drążek lata jak stara ku...
W każdym bądż razie WIELKIE DZIĘKI
lodoo strasznie dużo rozbierania w twojej instrukcji
jedziemy zacznij od odkręcenia śruby piasty koła tak jak stoi polecam dobry klucz nasadowy i kawał rury potem zdjąć koło odkręcić amorek od piasty i już możesz wypiąć ośkę z piasty trzeba pokombinować ale na 100 % wychodzi spuścić olej ze skrzyni potem te 3 śruby mocujące ośkę w skrzyni i gotowe żadne odkręcanie swożnia końcówki itd tylko amorek odkręcić od piasty ośka wyjdzie z piasty pozdrawiam
jedziemy zacznij od odkręcenia śruby piasty koła tak jak stoi polecam dobry klucz nasadowy i kawał rury potem zdjąć koło odkręcić amorek od piasty i już możesz wypiąć ośkę z piasty trzeba pokombinować ale na 100 % wychodzi spuścić olej ze skrzyni potem te 3 śruby mocujące ośkę w skrzyni i gotowe żadne odkręcanie swożnia końcówki itd tylko amorek odkręcić od piasty ośka wyjdzie z piasty pozdrawiam
Potwierdzam, wystarczy odkręcić amorek od zwrotnicy, 2 śruby, rozmiar klucza 18, piasta 30.
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2007, 08:01 przez kabar, łącznie zmieniany 1 raz.
ja ostatnio wymieniałem zajeło mi to godzinke podniosłem na lewarku (żaba) pod sanki i tyle schodzi się tylko z wlewaniem oleju do skrzyni przerąbane a i uważaj jak będziesz odkręcał ośkę od skrzyni śruby 13 lubi się zrywać gwint na dolnej śrubie.
Wlew oleju masz z przodu na przeciwko chłodnicy powinna być śruba lub motylek ciężko to odkręcić słabe dojście
Wlew oleju masz z przodu na przeciwko chłodnicy powinna być śruba lub motylek ciężko to odkręcić słabe dojście