Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wymiana belki z gtx na gte
Moderator: Moderatorzy
No i się stało.... Masakra ale w 4h się uwinęliśmy...
Ale od początku, uprzedzony przez MT zdjąłem koła i wsadziłem na belkę. Zacisk wyposażony w nowe kloce. Lipka - rekin mimo ET 18 trze...
Szybki kurs na szrot po dystanse z poldka sztuk dwa, rozwiercanie dziur i pasi...
Sama belka weszła idealnie, dokręcona po chłopsku siadła tam gdzie powinna, badanie geometrii stwierdziło nieznaczne odchylenie w zbieżności, może to być kwestią burzliwej przeszłości belki (dziurę pewnie widziała niejedną). Nieśladowość 5mm - przeboleję
Korektor utrzymuje przy pełnym obciążeniu z przodu 2,5kN, z tyłu 1kN. Przy 60km/h i depnięciu zablokowało najpierw tył, ale po dotarciu przyrudzonych tarcz jest OK. Przód chwyta, tył jedzie. Odpowietrzone na przewodzie - pedał dużo twardszy niż przy bębnach. Hamowanie POEZJA! Problem jest jeden - mieszkam w terenie górzystym i przy hamowaniu przy jeździe z górki korektor hamuje jak po płaskim - narazie bez niemiłych doświadczeń.
Auto staje w miejscu, za niedługo zagoszczą z przodu wentyle na zaciskach z GTT to będzie dobrze.
Największy problem to wystawienie tylnych felg... Nie dośćże ET 18 zamiast 36, dystans 5mm, opona poszła bardzo na zewnątrz co karykaturalnie wygląda (pomijając że tył mam wyżej niż miałem
) i powoduje dziwne uczucie przy cofaniu, poza tym ręczny bardzo słaby (jest na to rada? chyba korektory go nie puszczają
). Tyle negatywów, reszta pozytywy: prowadzenie, cisza, komfort, stabilność i poczucie bezpieczeństwa.
Ale od początku, uprzedzony przez MT zdjąłem koła i wsadziłem na belkę. Zacisk wyposażony w nowe kloce. Lipka - rekin mimo ET 18 trze...
Szybki kurs na szrot po dystanse z poldka sztuk dwa, rozwiercanie dziur i pasi...
Sama belka weszła idealnie, dokręcona po chłopsku siadła tam gdzie powinna, badanie geometrii stwierdziło nieznaczne odchylenie w zbieżności, może to być kwestią burzliwej przeszłości belki (dziurę pewnie widziała niejedną). Nieśladowość 5mm - przeboleję

Korektor utrzymuje przy pełnym obciążeniu z przodu 2,5kN, z tyłu 1kN. Przy 60km/h i depnięciu zablokowało najpierw tył, ale po dotarciu przyrudzonych tarcz jest OK. Przód chwyta, tył jedzie. Odpowietrzone na przewodzie - pedał dużo twardszy niż przy bębnach. Hamowanie POEZJA! Problem jest jeden - mieszkam w terenie górzystym i przy hamowaniu przy jeździe z górki korektor hamuje jak po płaskim - narazie bez niemiłych doświadczeń.
Auto staje w miejscu, za niedługo zagoszczą z przodu wentyle na zaciskach z GTT to będzie dobrze.
Największy problem to wystawienie tylnych felg... Nie dośćże ET 18 zamiast 36, dystans 5mm, opona poszła bardzo na zewnątrz co karykaturalnie wygląda (pomijając że tył mam wyżej niż miałem


jest rada - hydrauliczny reczny
- albo gadaj z foggim - on ma cacy reczny... moze trzeba wszystko poczyscic w hamulcach, powymieniac linki i tarcze, nasmarowac tu i tam...
musze sie polasic na belke z tarczkami.... jeszcze jak mowisz ze pedal twardszy to mniam mniam
a co ty gadasz ze wystaja kola i ze brzydko to wyglada... zapodaj takie same dystanse na przod i tyle.... co to jest ET18 + 5mm dystansu przy feldze 5,5 cala szerokiej.... trza bylo dac dystanse 15

musze sie polasic na belke z tarczkami.... jeszcze jak mowisz ze pedal twardszy to mniam mniam

a co ty gadasz ze wystaja kola i ze brzydko to wyglada... zapodaj takie same dystanse na przod i tyle.... co to jest ET18 + 5mm dystansu przy feldze 5,5 cala szerokiej.... trza bylo dac dystanse 15

Linki nowe, tarcze nowe, klocki nowe, mechanizm działa jak malina, pytania?Lodoo pisze:jest rada - hydrauliczny reczny- albo gadaj z foggim - on ma cacy reczny... moze trzeba wszystko poczyscic w hamulcach, powymieniac linki i tarcze, nasmarowac tu i tam...

Przy oponie 155 wygląda dziwniea co ty gadasz ze wystaja kola i ze brzydko to wyglada... zapodaj takie same dystanse na przod i tyle.... co to jest ET18 + 5mm dystansu przy feldze 5,5 cala szerokiej.... trza bylo dac dystanse 15
