Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana belki z gtx na gte

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Post autor: żuwik »

Może być korektor. W Kangoorze kumpla jedna z wewnętrznych sprężynek pękła i auto stanęło bokiem, jakiś fachman naprawił część nienaprawialną i auto jeździ dalej.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Wszystko wskazuje na korektor, lepiej to sprawdź i ew. wymień bo na mokrym możesz się zdziwić.
supermonster

Post autor: supermonster »

przyznam że co do korektora jestem zielony - tam jest ta sprężyna na zewnątrz korektora - co ona robi?? Co mam sprawdzić?
żuwik

Post autor: żuwik »

Trzeba rozebrać korektor. Lepiej niech to zrobi ktoś, kto wie co robi.

Ew kup nowy korektor ;)

Ta sprężyna na zewnątrz służy do regulacji.
supermonster

Post autor: supermonster »

tak sobie przeglądam Haynesa... ten korektor powinien być ruchomy? Bo to typ, który zmienia siłe hamowania przy zmieniającym się obciążeniu, czy tak??
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

:) Tak
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to juz bedziesz chyba trzeci co ma korektory z astry <lol>
żuwik

Post autor: żuwik »

No i się stało.... Masakra ale w 4h się uwinęliśmy...

Ale od początku, uprzedzony przez MT zdjąłem koła i wsadziłem na belkę. Zacisk wyposażony w nowe kloce. Lipka - rekin mimo ET 18 trze...

Szybki kurs na szrot po dystanse z poldka sztuk dwa, rozwiercanie dziur i pasi...

Sama belka weszła idealnie, dokręcona po chłopsku siadła tam gdzie powinna, badanie geometrii stwierdziło nieznaczne odchylenie w zbieżności, może to być kwestią burzliwej przeszłości belki (dziurę pewnie widziała niejedną). Nieśladowość 5mm - przeboleję 8)

Korektor utrzymuje przy pełnym obciążeniu z przodu 2,5kN, z tyłu 1kN. Przy 60km/h i depnięciu zablokowało najpierw tył, ale po dotarciu przyrudzonych tarcz jest OK. Przód chwyta, tył jedzie. Odpowietrzone na przewodzie - pedał dużo twardszy niż przy bębnach. Hamowanie POEZJA! Problem jest jeden - mieszkam w terenie górzystym i przy hamowaniu przy jeździe z górki korektor hamuje jak po płaskim - narazie bez niemiłych doświadczeń.

Auto staje w miejscu, za niedługo zagoszczą z przodu wentyle na zaciskach z GTT to będzie dobrze.

Największy problem to wystawienie tylnych felg... Nie dośćże ET 18 zamiast 36, dystans 5mm, opona poszła bardzo na zewnątrz co karykaturalnie wygląda (pomijając że tył mam wyżej niż miałem 8) ) i powoduje dziwne uczucie przy cofaniu, poza tym ręczny bardzo słaby (jest na to rada? chyba korektory go nie puszczają :/ ). Tyle negatywów, reszta pozytywy: prowadzenie, cisza, komfort, stabilność i poczucie bezpieczeństwa.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jest rada - hydrauliczny reczny <lol> - albo gadaj z foggim - on ma cacy reczny... moze trzeba wszystko poczyscic w hamulcach, powymieniac linki i tarcze, nasmarowac tu i tam...

musze sie polasic na belke z tarczkami.... jeszcze jak mowisz ze pedal twardszy to mniam mniam :-D

a co ty gadasz ze wystaja kola i ze brzydko to wyglada... zapodaj takie same dystanse na przod i tyle.... co to jest ET18 + 5mm dystansu przy feldze 5,5 cala szerokiej.... trza bylo dac dystanse 15 :-D
żuwik

Post autor: żuwik »

Lodoo pisze:jest rada - hydrauliczny reczny <lol> - albo gadaj z foggim - on ma cacy reczny... moze trzeba wszystko poczyscic w hamulcach, powymieniac linki i tarcze, nasmarowac tu i tam...
Linki nowe, tarcze nowe, klocki nowe, mechanizm działa jak malina, pytania? ;)
a co ty gadasz ze wystaja kola i ze brzydko to wyglada... zapodaj takie same dystanse na przod i tyle.... co to jest ET18 + 5mm dystansu przy feldze 5,5 cala szerokiej.... trza bylo dac dystanse 15 :-D
Przy oponie 155 wygląda dziwnie ;)
żuwik

Post autor: żuwik »

Ręczny dalej lichy... Mam więc pytanie do posiadaczy tarcz - jak macie ustawione linki. Jak ręczny jest spuszczony dźwignia ręcznego w zacisku jest luźna (w położeniu takim jak bez linki) czy może jest cały czas trochę odchylona?
ODPOWIEDZ