Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Sworzeń wahacza.

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

KinioPP

Sworzeń wahacza.

Post autor: KinioPP »

Da się w R5 wymienić sam sworzeń czy trzeba kupić cały wahacz?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

da sie...
KinioPP

Post autor: KinioPP »

Dzięki. To jeszcze jedno pytanko. Mocowanie jest takie jak to na dwie śruby: http://www.allegro.pl/item231191537_now ... 4_irb.html ?
Do samochodu jeszcze nie zaglądałem, a rysunki w książce trochę krzywe.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tak... powiedzialbym nawet ze to ten sam sworzen - tak na oko :-D
kupujesz razem ze srubami... przynajmniej ja tak kupowalem
el_palindo

Post autor: el_palindo »

KinioPP pisze:tak... powiedzialbym nawet ze to ten sam sworzen - tak na oko :-D
ten jest na 1 śrubę a w r5 jest na 2 :P

Obrazek
KinioPP

Post autor: KinioPP »

Wielkie dzięki. Więc sam się za to zabieram i nie oddaje barbarzyńcom zwiących siebie mechanikami ;).
PS, Jednak mam pytanko. Mogę spotkać się z tym, że będą przynitowane?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

el_palindo to ja napisalem a nie kinio... i przypatrz sie na zdjeciu... jak moze byc na 1?? przeciez by odpadl i sie przekrecal... widac na zdjecie krawedz drugiego otworu...

podaje link o ktorym mowisz
http://www.allegro.pl/item231191537_now ... 4_irb.html
McGregor

Post autor: McGregor »

Tylko że owszem są dwa otwory i tu i tu, tyle że tak na oko ich rozstaw jest ciut inny. Ale może to złudzenie.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a to prawda - dlatego pisalem ze sa takie same "na oko" - w sensie ze sa podobne a nie ze to ta sama czesc...
po porownaniu widac ze to jednak nie to samo a tylko podobne :-)
Kali___

Post autor: Kali___ »

na 200 % są przykrecane ........nitowane są w fordach , hoplach i nowych lagunach
KinioPP

Post autor: KinioPP »

Dzięki wielkie. Tak więc powinno pójść gładko nawet bez kanału.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wystarczy lewarek :-) i 20 minut roboty na strone jak sie sprezysz :-D
rotti

Post autor: rotti »

Lodoo pisze:wystarczy lewarek :-) i 20 minut roboty na strone jak sie sprezysz :-D
a potem na geometrię zawieszenia :mrgreen:
KinioPP

Post autor: KinioPP »

No geometrię będę musiał zaliczyć, bo jeszcze końcówki drążków wymienić muszę, a potem cichaczem na przegląd bo się skończył :(
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

po sworzniu nie trzeba robic geometrii

odkrecenie przykrecenie sworznia do wahacza to pryszcz gorzej z wycignieciem sworznia ze zwrotnicy ja raz wojowalem (bez sciagacza) jakies 30 minut :P
ODPOWIEDZ