Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Zablokowane drzwi
Moderator: Moderatorzy
Zablokowane drzwi
Jakie kroki doradzilibyście, aby odblokować zablokowane drzwi przednie od strony pasażera?
Otóż drzwi pozostają w stanie "zamknięte", kołek wciśnięty.
Nie można otworzć drzwi:
- ani klamką zewnętrzną (stan jak zamknięte kluczykiem, a kluczyka nie mam; centralny zamek akurat przy siłowniku tych drzwi szwankował, trzeba było ręcznie wciskać kołek, aby zamknąć samochód),
- ani klamką wewnętrzną (silny opór),
- ani poprzez wyciąganie kołka (kołek nie daje się wyciągnąć, pozostaje w pozycji "zamknięte).
Dodam, że chciałbym uniknąć, o ile to możliwe, zrywania tapicerki drzwiowej przy zamkniętych drzwiach, gdyż prawdopodobnie połamię wszystkie spinki (brak dostępu), a także zrywania folii, gdyż drugi raz nie da sięjej przykleić
Otóż drzwi pozostają w stanie "zamknięte", kołek wciśnięty.
Nie można otworzć drzwi:
- ani klamką zewnętrzną (stan jak zamknięte kluczykiem, a kluczyka nie mam; centralny zamek akurat przy siłowniku tych drzwi szwankował, trzeba było ręcznie wciskać kołek, aby zamknąć samochód),
- ani klamką wewnętrzną (silny opór),
- ani poprzez wyciąganie kołka (kołek nie daje się wyciągnąć, pozostaje w pozycji "zamknięte).
Dodam, że chciałbym uniknąć, o ile to możliwe, zrywania tapicerki drzwiowej przy zamkniętych drzwiach, gdyż prawdopodobnie połamię wszystkie spinki (brak dostępu), a także zrywania folii, gdyż drugi raz nie da sięjej przykleić
Spinki to groszowe sprawy w większości sklepów motoryzacyjnych kupisz nawet na sztuki weź tylko 1 żeby pokazać jakie potrzebujesz
A tak jak koledzy mówią bez ściągnięcia tapicerki nic nie zrobisz, i musisz odblokować rygiel cięgno góra dół jak nie da rady spróbuj zapodać WD40, jak odblokujesz - ciągniesz za cięgno poziome - klamkę i nie ma rady musi się otworzyć
A tak jak koledzy mówią bez ściągnięcia tapicerki nic nie zrobisz, i musisz odblokować rygiel cięgno góra dół jak nie da rady spróbuj zapodać WD40, jak odblokujesz - ciągniesz za cięgno poziome - klamkę i nie ma rady musi się otworzyć
Centralny się nie zablokuje nawet spalony co bardzo rzadko się zdarza, częściej nawala mechanika bez problemu można pociągnąć dźwignię przynajmniej takie są moje doświadczenia z markami: ford opel i renaultRonin317 pisze:Tapicerke trzeba targac - w najgorszym wypadku stopil sie centralny i trzyma w pozycji zamknietej. Widzialem takie przypadki ale centralny zostal akurat na stale otwarty.
Wreszcie można wsiadać do reni z prawej strony...
Zastosowałem patent z wyjęciem uszczelki oraz szprychą rowerową. Po usunięciu uszczelki wsadziłem w powstałą szczelinę zagiętą w haczyk szprychę i pociągnąłem do góry dźwignię zamka. Ta poddała się z trudem i Renia stanęła otworem
Po tym wszystkim popsikałem WD-40 dla rozruszania stawów zamka - jest nieźle, choć b yłoby lepiej, gdybym użył oliwy lub smaru. Niestety, nie widziałem jeszcze w handlu oliwy w sprayu (z rurką).
Nie ma niestety róży bez ognia: podczas wyjmowania uszczelki trochę ją zgiąłem, przez co teraz obciera o szybę, co może skończyć się zmatowieniem szyby. Gdybym wiedział, że jest w niej metal, to inaczej podszedłbym do całej operacji. A tak - stało się. Następnym razem nie popełnię tego błędu.
Zastosowałem patent z wyjęciem uszczelki oraz szprychą rowerową. Po usunięciu uszczelki wsadziłem w powstałą szczelinę zagiętą w haczyk szprychę i pociągnąłem do góry dźwignię zamka. Ta poddała się z trudem i Renia stanęła otworem

Po tym wszystkim popsikałem WD-40 dla rozruszania stawów zamka - jest nieźle, choć b yłoby lepiej, gdybym użył oliwy lub smaru. Niestety, nie widziałem jeszcze w handlu oliwy w sprayu (z rurką).
Nie ma niestety róży bez ognia: podczas wyjmowania uszczelki trochę ją zgiąłem, przez co teraz obciera o szybę, co może skończyć się zmatowieniem szyby. Gdybym wiedział, że jest w niej metal, to inaczej podszedłbym do całej operacji. A tak - stało się. Następnym razem nie popełnię tego błędu.
Teflonów? a może silikonów ?
Do form wtryskowych może być np MOLYDAL DEMOPLAST (bez silikonu) lub coś innego dużo jest na silikonie albo coś z wlasnej produkcji
na bazie dwutlenku tytanu -> doskonale przewodzi ciepło. A taniocha kilka zł/kg
A do smarowania zamków i wkładek wszelkiego rodzaju stanowczo odradzam

Do form wtryskowych może być np MOLYDAL DEMOPLAST (bez silikonu) lub coś innego dużo jest na silikonie albo coś z wlasnej produkcji


A do smarowania zamków i wkładek wszelkiego rodzaju stanowczo odradzam